Kaip rašo CNBC, susidomėję pirkėjai aukcioną rengiančios bendrovės „Heritage Global Partners“ interneto svetainėje gali apžiūrėti prekių, kurias „Twitter“ nori parduoti, asortimentą.
Tarp daugybės „Twitter“ parduodamų virtuvės reikmenų yra rotacinė viryklė, keli šaldytuvai ir picų kepimo krosnys. Tarp biuro įrangos – daugybė televizorių, stalų ir konferencijų įrangos.
Bendrovė parduoda net neoninį ženklą, ant kurio matomas įmonės logotipas su paukščiu. Nuo pirmadienio popietės už neoninį ženklą kažkas pasiūlė 17,5 tūkst. JAV dolerių.
„Atrodo, tai dar vienas ženklas, kad naujasis savininkas E.Muskas, turėdamas daug finansinių sunkumų, siekia mažinti išlaidas, nes kelios bendrovės jau sustabdė savo reklamos kampanijas „Twitter“, – rašo CNBC.
Kelios pilietinių teisių grupės paragino įmones nutraukti reklamą „Twitter“ dėl įtarimų, kad bendrovė nesugeba užkirsti kelio neapykantos kalbos ir kito įžeidžiančio turinio plitimui savo platformoje.
Pats E.Muskas yra užsiminęs apie sunkią bendrovės finansinę padėtį, nors gruodžio pabaigoje jis, kaip pranešama, teigė, kad neinama „greitu keliu“ į bankrotą. Gruodį „The New York Times“ pranešė, kad „Twitter“ nesusimoka už biuro patalpų nuomą.