Paryžiuje įsikūrusios organizacijos, kuri konsultuoja 134 šalis politikos klausimais, planas parengtas po to, kai Prancūzija ir JAV rugpjūtį susitarė rasti būdą, kaip iki 2020 metų vidurio geriau apmokestinti skaitmeninio verslo atstoves.
EBPO siūlo kai kuriuos mokesčius paskirstyti šalims, kuriose tokios milžinės kaip „Google“, „Facebook“, „Amazon“ ir „Apple“ „vykdo didelės apimties į vartotojus orientuotą veiklą bei generuoja pelną“.
EBPO generalinis sekretorius Angelis Gurria pareiškė: „Darome realią pažangą spręsdami mokesčių iššūkius, atsirandančius dėl ekonomikos skaitmenizacijos, ir toliau artėjame konsensusu pagrįsto sprendimo link.“
EBPO programa bus pristatyta Didžiojo dvidešimtuko (G-20) šalių finansų ministrams Vašingtone kitą savaitę.