„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Ekonomikos komitetas – prieš išskirtinius pavėžėjų automobilių valstybinius numerius

Parlamentinis Ekonomikos komitetas nesutinka, kad pavėžėjimo paslaugas teikiančių asmenų automobilių valstybiniai numeriai būtų tokie patys išskirtiniais, kaip ir taksi.
„Uber“, „Bolt“, „eTaksi“ koliažas
„Uber“, „Bolt“, „eTaksi“ koliažas

Svarstydami Kelių transporto kodekso pataisas dėl pavėžėjų veiklos reglamentavimo, parlamentarai nepritarė Taksi verslo asociacijos siūlymui dėl pavėžėjų automobilių valstybinių numerių išskirtinumo.

Taksi verslo asociacijos direktorius Arūnas Kaminskas Seimo nariams tikino nematantis argumentų, kodėl pavėžėjai neturėtų būti atpažįstami.

„Suteiktų eismo saugumo, nes užtikrintų techninių apžiūrų periodiškumo (kas pusmetį – BNS) laikymąsi, lengviau kontroliuojančioms institucijoms kontroliuoti gatvėje. Važiuoja du automobiliai. Kuris pavėžėjas, o kuris ne? Kurį tikrinti? Keleiviai matytų, ar pas juos atvažiavo legalus pavėžėjas“, –aiškino A.Kaminskas.

Konservatorius Jurgis Razma mano, kad automobilio valstybinius numerius, pagal kuriuos būtų galima atpažinti pavėžėjus, galėtų pakeisti ant mašinos matomoje vietoje lipdomi specialūs lipdukai ar ženklai, kad „būtų matoma, kad tai pavėžėjas“.

„Kontroliuojanti struktūra lengviau galėtų kontroliuoti“, – sakė J. Razma.

Tuo metu konservatoriaus Andriaus Kupčinsko tvirtino, kad geltonieji taksi numeriai praranda prasmę, nes jų mažėja – liko apie 300 iš 800. Jis siūlo nebereikalauti, kad būtų išskirtiniai ir taksi vairuotojų automobilių numeriai.

Vidmanto Balkūno / 15min nuotr./Andrius Kupčinskas
Vidmanto Balkūno / 15min nuotr./Andrius Kupčinskas

Susisiekimo ministerija sako, kad pavėžėjai yra dalinimosi ekonomikos dalis ir nereikėtų jų apkrauti papildomomis prievolėmis.

„Patikrinti bus galima per centralizuotą duomenų bazę, kur sueis visa informacija apie automobilius, naudojamus pavėžėjimo paslaugoms “ – teigė ministerijos Kelių transporto ir civilinės aviacijos politikos departamento direktorius Vladislavas Kondratovičius.

Komitetas taip pat sutiko, kad pavėžėjai prie vairo negalės sėsti išgėrę – šiems vairuotojams keliamas reikalavimas dėl nulio promilių.

Lietuvoje pavėžėjai dirba nuo 2017 metų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs