„Electrolux“ pelnas 2020-ųjų paskutinį ketvirtį išaugo 3,3 karto

Viena didžiausių pasaulyje buitinės technikos gamintojų, Švedijos „Electrolux“ grynąjį pelną paskutinį 2020-ųjų ketvirtį išaugino 3,3 karto, didžiąją dalį laiko pandemijos sąlygomis namuose leidžiantiems vartotojams aktyviai tobulinus savo gerbūvį.
„Electrolux“ konkurso #KepuTau finalas
„Electrolux“ konkurso #KepuTau finalas / Organizatorių nuotr.

Pasak bendrovės pranešimo, grynasis pelnas spalį-gruodį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu užpernai, padidėjo nuo 560 mln. kronų iki 1,86 mlrd. kronų (183 mln. eurų), pardavimų pajamos augus 5,9 proc. iki 33,9 mlrd. kronų (3,34 mlrd. eurų).

„FactSet“ kalbinti analitikai prognozavo 1,64 mlrd. kronų grynąjį pelną, 31,9 mlrd. kronų įplaukas.

„Electrolux“ tikisi, kad didelė jos produkcijos paklausa išliks pirmąją šių metų pusę, tačiau antrąjį pusmetį vartotojų išlaidos namų tobulinimui "normalizuosis". Todėl tikimasi, kad 2021-aisiais buitinės technikos pardavimai bus „silpnai teigiami Europoje ir teigiami kituose regionuose“, teigiama pranešime.

„Electrolux“ rinkos kapitalizacija dabar siekia 59 mlrd. kronų (5,8 mlrd. eurų).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų