2013 m. liepos mėn. Europos Komisijos paskelbtais duomenimis, 30 proc. Lietuvos interneto vartotojų per pastaruosius metus pirko internetu. Šis skaičius yra beveik perpus mažesnis už Europos Sąjungos vidurkį.
„2007 m. tokių parduotuvių Lietuvoje buvo kiek daugiau nei 40. Iki 2011 m. šis skaičius kasmet išaugdavo beveik dvigubai, kol pasiekė 400“, – sako vienas iš apžvalgos rengėjų, mokėjimo būdo „Sving“ pardavimų vadovas Vytautas Dilba.
Plačiausias pasirinkimas – drabužių ir avalynės. Į šią kategoriją pateko 35 prekybos vietos.
Tikimasi, kad el. leidinys padės interneto vartotojams atrasti lietuviškų el. parduotuvių įvairovę ir palyginti prekių pristatymo laikus, kainas ar pasirinkti galimybes 45 dienomis atidėti mokėjimą.
Elektroninių parduotuvių gidą planuojama atnaujinti ir papildyti kasmet, jį nemokamai galės parsisiųsti ir naudotis visi interneto vartotojai.
2013 m. liepą Europos Komisijos paskelbtais duomenimis, 30 proc. Lietuvos interneto vartotojų per pastaruosius metus pirko internetu. Šis skaičius yra beveik perpus mažesnis už Europos Sąjungos vidurkį.
Viena iš kliūčių spartesnei el. prekybos plėtrai Lietuvoje – pasitikėjimo trūkumas, baimė dėl galimų apgavysčių ar nekokybiškų prekių, – teigė J.Gylys.
„Viena iš kliūčių spartesnei el. prekybos plėtrai Lietuvoje – pasitikėjimo trūkumas, baimė dėl galimų apgavysčių ar nekokybiškų prekių.
Šis gidas bus naudingas ne tik tuo, kad padės rasti dominančią el. parduotuvę, bet ir leis įsitikinti jos patikimumu. Tikiuosi, kad tai paskatins pirkimą internetu išmėginti platesnį ratą interneto vartotojų“, – sako parduotuvės imk.lt vadovas Jurgis Gylys.
„Svarbu, kad šiame kataloge bus talpinamos tik patikimos elektroninės parduotuvės, atitinkančios tam tikrus reikalavimus, todėl pirkėjai galės jaustis dar saugiau“, – teigia bendrovės „Pigu“ generalinis direktorius Dainius Liulys.