Klientai, sudarę nuotolines ar ne prekybos patalpose sudarytas sutartis turi teisę, nenurodant priežasties per 14 dienų jos atsisakyti. Sutarties atsisakymo laikotarpis baigiasi po 14 dienų nuo sutarties sudarymo dienos, jei sutartyje nenurodyta kitaip. Klientui nepasinaudojus atsisakymo teise, klientas gali nutraukti sudarytą sutartį, įprastu būdu – informuojant tiekėją prieš 30 kalendorinių dienų.
Svarbu, kad atsisakęs vieno elektros energijos tiekėjo paslaugų klientas privalo nedelsiant pasirinkti kitą, jo poreikius tenkinantį tiekėją ir sudaryti su juo sutartį. Klientui nesudarius sutarties su jokiu tiekėju, kitą dieną po ankstesnės sutarties pasibaigimo dienos klientui užtikrinamas garantinis elektros energijos tiekimas – laikina bendrovės „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) teikiama paslauga.
Iš viso vartotojai gali rinktis iš septynių nepriklausomų tiekėjų. Šiuo metu Lietuvoje privačius elektros vartotojus aptarnauja ir pasiūlymus jiems gali pateikti „Birštono elektra“, „EGTO Energija“, „Elektrum Lietuva“, „Enefit“, „Ignitis“, „Perlas Energija“ ir „Vilniaus elektra“. Pasirašius sutartį su tiekėju, kleintams nieko nebereikės daryti – tolimesniais procesais pasirūpins tiekėjas.
Primename, kad elektros energijos tiekėją rinktis ir sudaryti su juo sutartį galite jau dabar, nebūtina laukti jums priskirto pokyčio etapo.
Tarp sutarties sudarymo ir jos įsigaliojimo turi būti išlaikomas ne trumpesnis nei 21 dienos laikotarpis, o sutarties įsigaliojimas visais atvejais siejamas su mėnesio pirma diena. Vartotojas gali rinktis, kurio mėnesio pirmą dieną sutartis įsigalios sutartis su pasirinktu nepriklausomu tiekėju.
Pabrėžiame, kad tiekėjų vardu naudojasi sukčiai, todėl primename būti budriems. Su vartotoju susisiekę tiekėjai jau turi būtiną informaciją. Todėl, teikdamas siūlymą, tiekėjas gali informuoti tik apie teikiamas paslaugas ir pateikti pasiūlymą jas rinktis ir neturi prašyti asmens kodo ar kokių nors bankinių prisijungimų.