„Eleving Group“ pajamos 2022-aisias padidėjo 14,4 proc. iki 175,9 mln. eurų

Lietuvoje veiklą vykdanti tarptautinė finansinių technologijų bendrovė „Eleving Group“ praėjusiais metais, palyginti su 2021 m. dvylikos mėnesių laikotarpiu, padidino savo veiklos pajamas daugiau nei 14 proc. iki 175,9 mln. eurų., o grynąjį pelną prieš valiutų keitimą kiek daugiau nei 30 proc. – iki 27,3 mln. eurų, rašoma „Eleving Group“ pranešime spaudai.
Pinigai
Pinigai / 123RF.com nuotr.

2022 metus „Eleving Group“ užbaigė su 71,8 mln. eurų EBITDA, t. y. 29,14 proc. daugiau nei 2021 m.

Lanksčiosios nuomos ir prenumeratos pagrindu grįstų produktų indėlis į dvylikos mėnesių pajamas sudarė 50,8 mln. eurų – net 91,1 proc. daugiau nei per 2021 m. dvylika mėnesių, bet 4,8 proc. mažiau nei praėjusį ketvirtį.

Tradiciniai lizingo ir išperkamosios nuomos produktai generavo 68 mln. eurų pajamų – 32,5 proc. daugiau, palyginti su atitinkamu laikotarpiu prieš metus ir 13,2 proc. daugiau, palyginti su ankstesniu devynių mėnesių laikotarpiu. Tuo tarpu pajamos iš vartojimo paskolų segmento sudarė 57,1 mln. eurų - 12,1 proc. mažiau, palyginti su visu 2021 m. laikotarpiu, bet 4 proc. daugiau, palyginti su praėjusiu ketvirčiu.

„Eleving Group“ portfelis išaugo iki 288,9 mln. eurų ir tai yra rekordinis metinis bendrovės rodiklis. Transporto priemonių finansavimo ir finansinių paslaugų vartotojams sektoriams teko atitinkamai 221,8 mln. eurų ir 67,1 mln. eurų Grupės valdomo portfelio dalis.

„2022-uosius metus pradėjome su atsargiu optimizmu. Atsitraukus koronaviruso (Covid-19) pandemijai atrodė, kad galime planuoti nuosaikų ir nuspėjamą pasaulio ekonomikos augimą. Tačiau besikeičianti geopolitinė padėtis ir karas Ukrainoje pakeitė rinkos ir makroekonomines perspektyvas. Nepaisant to, paskutinį ketvirtį pavyko pasiekti solidų rezultatą ir dvylikos mėnesių laikotarpį baigti su geriausiais finansiniais bei veiklos rodikliais per visą Grupės istoriją.

Pagrindiniu praėjusių metų tikslu sau kėlėme išlaikyti portfelio kokybę, padidinti efektyvumą ir sumažinti portfelio pozicijas paveiktose rinkose, kartu užtikrinant stabilų Grupės augimą. Tad daugiau dėmesio skyrėme valdymo efektyvumui, sąnaudų optimizavimui, kruopščiam kapitalo valdymui ir šiek tiek konservatyvesniam požiūriui į verslą. Džiaugiuosi, jog tai visiškai pasiteisino“, – sako „Eleving Group“ generalinis direktorius Modestas Sudnius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis