„Eleving Group“ praneša apie rekordiškai aukštus 2021 metų 6 mėnesių finansinius rezultatus

„Eleving Group“ (buvusi „Mogo Finance“) toliau demonstruoja užtikrintą augimą – tai rodo bendrovės paskelbti neaudituoti 2021 m. pirmojo pusmečio rezultatai. Rekordiškai aukštus rezultatus lėmė iš finansinės veiklos gautos 71,8 mln. EUR pajamos ir didžiausia visų laikų konsoliduota paskolų išdavimo apimtis.
Modestas Sudnius
Modestas Sudnius / „Eleving Group“ nuotr.
Temos: 2 Pajamos Pelnas

Pandemijos metu, pastebimai suaktyvėjus naudotų automobilių rinkai, Grupės sukaupta patirtis leido įmonei greitai reaguoti į didėjančią paklausą. Lyginant su ankstesniu ketvirčiu, vidutinis paskolos dydis padidėjo 4 proc., o transporto priemonių paskolų paraiškų skaičius, palyginti su ankstesniu ketvirčiu, padidėjo beveik 13 proc.

Eleving Group pusmečio EBITDA taip pat augo rekordiškai – iki 31,1 mln. EUR, o tai yra 107% daugiau nei atitinkamu praėjusių metų laikotarpiu. Produktų portfelis augo 11,3 mln. EUR iki 211,5 mln. EUR. Grynasis pelnas įvertinus valiutų svyravimus per pirmuosius šešis 2021 m. mėnesius pasiekė 7,8 mln. EUR (palyginti su pirmuoju 2020 m. pusmečiu, kuomet fiksuotas 3,8 mln. EUR nuostolis).

Be to, neseniai tarptautinė kredito reitingų agentūra „Fitch Ratings“ patvirtino „Eleving Group“ B – ilgalaikio įsipareigojimo reitingą su stabilia perspektyva ir pašalino jį iš neigiamų reitingų. Šis patvirtinimas atspindi mažesnį „Eleving“ finansinį svertą ir pažangą refinansuojant 100 mln. EUR obligacijų emisiją, kurios terminas baigiasi 2022 m. liepos mėn.

„Pirmąjį 2021 m. pusmetį „Eleving Group“ pasiekė stabilių rezultatų, kuriuos lėmė strateginis grupės dėmesys esamoms rinkoms ir optimizuota organizacinė struktūra. Gerus Grupės rezultatus taip pat įtakojo rekordiškai didelė konsoliduotų paskolų išdavimo apimtis. Atsigaunant naudotų automobilių rinkai, augo naudotų automobilių lizingo paklausa bei dėl didėjančių transporto priemonių kainų augęs vidutinis paskolos dydis.

Pirmuosius šešis 2021 m. mėnesius mes taip pat didelį dėmesį skyrėme Grupės identiteto atnaujinimui ir grupės žinomumo didinimui tarptautinėje verslo bendruomenėje po prekės ženklo pakeitimo – atnaujinome internetinę svetainę, toliau telkėme dėmesį į tvarų valdymą remiantis ESG principais. Siekdami įgyvendinti šiuos principus, pirmą kartą paskelbėme visos grupės nefinansines ataskaitas ir pradėjome keletą socialinių iniciatyvų.

Siekdama geriausių finansinių metų grupės istorijoje, „Eleving Group“ pasirengusi toliau nuosekliai augti ir išlaikyti didelį dėmesį tvariai verslo plėtrai“, – sako „Eleving Group“ generalinis direktorius Modestas Sudnius.

Apie Eleving Group

„Eleving Group“ sudaro sparčiai augančios tarptautinės finansinių technologijų kompanijos, veikiančios įvairiuose pasaulio šalyse. Grupė veikia transporto priemonių finansavimo ir finansinių paslaugų vartotojams sektoriuose trijuose žemynuose ir novatoriškais sprendimais bei produktais keičia finansinių paslaugų sektorių.

2012 m. „Mogo“ vardu įkurta Latvijoje, Grupė iš esmės pakeitė transporto priemonės įsigijimo procesą. Pirmaisiais veiklos metais išsiplėtusi į visas Baltijos šalis, grupė kasmet plėtėsi, o 2020 m. pabaigoje veikė 14-oje rinkų. Grupė, kurios būstinė yra Latvijoje, veikia Baltijos šalyse, Vidurio, Rytų ir Pietryčių Europoje, Kaukaze, Vidurinėje Azijoje ir Rytų Afrikoje.

Dvejus metus iš eilės nuo 2020 m. Grupė įtraukiama į „Financial Times“ 1000 sparčiausiai augančių Europos įmonių sąrašą.

Daugiau apie „Eleving group“: www.eleving.com.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų