Tarp parduodamų leidinių – žurnalai „Moteris", „Mano namai", „Tavo vaikas", „Cosmopolitan" ir „Panelė". Kartu su jais parduodami ir tų pačių prekės ženklų interneto portalai.
„Aktyviai parduodamos ir perkamos žiniasklaidos priemonės gali iš esmės pakeisti šią ypač jautrią rinką. Neabejoju, kad sprendimai parduoti, o ypač pirkti tam tikras žiniasklaidos priemones yra gerai apgalvoti ir perspektyvūs. Tai drąsūs ir inovatyvūs sprendimai, skatinami ir gyvenimo tempo, ir ambicingų tikslų“, – delfi.lt cituoja G.Markovičienę
Primename,. Kad G. Markovičienė šių metų rudenį taip pat įsigijo naujienų agentūros Elta verslą.
Neoficialiai duomenims, Delfi žurnalų verslą siekė įsigyti ir bendrovė „Media Bitės“, vadovaujama Tomo Balžeko. Tačiau sandoris neįvyko.