2022 07 18 /2022 07 20

„Enefit“ pernai Lietuvoje iš veiklos patyrė 3,5 mln. eurų nuostolių

Estijos valstybinio energetikos koncerno „Eesti energia“ antrinė elektros ir dujų tiekimo bendrovė „Enefit“ teigia pernai Lietuvoje iš veiklos patyrusi 3,45 mln. eurų grynojo nuostolio.
„Enefit“
„Enefit“ / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Registrų centrui pateiktoje ataskaitoje nurodoma, jog įmonė pernai uždirbo 103,1 mln. eurų grynojo pelno – 29 kartus daugiau ne 2020-aisiais (3,5 mln. eurų).

Tačiau, pasak „Enefit“ vadovo Vytenio Koryznos, į praėjusių metų grynąjį pelną įskaičiuotos finansinės išvestinės priemonės, naudojamos valdyti kainų kitimo riziką – jų vertė 2021 metų pabaigoje buvo 154 mln. eurų.

„Objektyviam finansinės veiklos rezultato vertinimui reiktų eliminuoti šių rizikos finansinių priemonių įtaką, kadangi jos atspindi ateities sandorių kainos lūkesčius, dėl ko 2021 metais buvo sugeneruotas 3,45 mln. eurų grynasis veiklos nuostolis“, – komentare BNS teigė V.Koryzna.

„Neigiamas rezultatas atspindi įmonės investicijas vystant veiklą privačių klientų pritraukimo segmente bei augančio verslo klientų segmento faktines elektros tiekimo rizikas“, – pridūrė jis.

Registrų centui pateiktoje ataskaitoje nurodoma, jog įmonė pernai gavo 174,2 mln. eurų pajamų – 2,8 karto daugiau nei 2020 metais.

„2021 metais „Enefit“ toliau sėkmingai vystė energijos produktų pardavimus verslo, viešajam sektoriams, tęsė operacijas privačių klientų rinkoje“, – teigiama įmonės metiniame pranešime.

Bendrovė nurodė šiemet tęsianti privačių klientų pritraukimą ir tikisi metus pabaigti turėdama daugiau nei 135 tūkst. sutarčių.

VERT duomenimis „Enefit“ yra antra didžiausia elektros tiekėja Lietuvoje, pernai įmonė patiekė daugiau nei 2,1 tūkst. GWh elektros – apie 19 proc. visų klientų rinkos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis