Energetikos viceministru pradeda dirbti „tvarkietis“ Vidmantas Macevičius

Energetikos viceministru nuo antradienio pradeda dirbti „tvarkietis“ Vidmantas Macevičius. Tai bus jau trečias energetikos viceministras. V.Macevičius, kuris turėtų būti atsakingas už atsinaujinančius energetikos išteklius bei šilumos ūkį, sako, kad pagrindiniu savo tikslu laiko šilumos kainų mažinimą didmiesčiuose.
„Tvarkietis“ Vidmantas Macevicius, energetikos viceministras
„Tvarkietis“ Vidmantas Macevičius, energetikos viceministras / „Wikimedia commons“ nuotr.

„Mes naudojam biokurą, o kainos kažkodėl nekinta – pagrindinė problema, kaip atpiginti šilumą. O toliau klausimas, kaip tą padaryti. Veiklos sritis atrodo paprasta, bet klausimų tikrai daug“, – BNS sakė V.Macevičius.

Pasak jo, išsamiau kalbėti apie vykdomus projektus ir ką būtų galima pagerinti, kol kas jis negali, nes su padėtimi yra susipažinęs tik iš viešos informacijos: „Galima bus kalbėti bent jau po kelių savaičių. Reikia įsigilinti, reikia pažiūrėti, kas padaryta, ką planuojama padaryti“.

Ministerija pranešė, kad V.Macevičiaus kuruojamos sritys paaiškės artimiausiu metu.

Inžinierius elektrikas V.Macevičius 10 metų yra dirbęs Mažeikių elektrinės direktoriumi, vienerius metus (1999 metais) – tuometinės naftos perdirbimo gamyklos „Mažeikių nafta“ (dabar – „Orlen Lietuva“) generaliniu direktoriumi, 2000-2003 metais buvo Mažeikių rajono meru, vėliau vadovavo Rytų skirstomųjų tinklų Panevėžio filialui ir regionui, nuo 2010 metų – biokuro gamyklai „Kurana“, o iki tapdamas viceministru dirbo biokuro gamintojos „Eko terma“ direktoriumi.

V.Macevičius yra partijos „Tvarka ir teisingumas“ narys, turi piloto licenciją ir 2004-2011 metais buvo Panevėžio aeroklubo tarybos pirmininkas.

Energetikos viceministrai taip pat yra Aleksandras Spruogis ir Rokas Baliukovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis