EP pirmininko patarėjas A.Pranckevičius iškeitė Briuselį į Vilnių

Vos praėjus pirmajam rinkimų etapui Europos Parlamento (EP) pirmininko patarėjas Arnoldas Pranckevičius pranešė, jog keliasi į Vilnių. Jis atsisveikino su komanda Briuselyje ir tapo Europos Komisijos atstovybės Lietuvoje vadovu. Verta pažymėti, kad TS-LKD jį yra pristačiusi kaip vieną iš kandidatų į užsienio reikalų ministro poziciją.
Arnoldas Pranckevičius
Arnoldas Pranckevičius / Asmeninio albumo nuotr.

„Pasimatysime Vilniuje!“, – po bendra nuotrauka su EP pirmininku Martinu Schulzu rašė A.Pranckevičius, kuris nuo spalio 17 dienos vadovaus Europos Komisijos atstovybei Lietuvoje.

Dirbdamas Martino Schulzo išorės politikos patarėju, A.Pranckevičius daugiausiai dirbo prie Europos Rytų kaimynystės politikos, patarinėjo Šiaurės ir Baltijos regiono strategijos klausimais bei kuravo ES santykius su Rusija, Vakarų Balkanais ir Azijos šalimis.

Jis buvo aktyvus Belgijos lietuvių bendruomenės narys – 2009 metų kovą A.Pranckevičius išrinktas Belgijos lietuvių bendruomenės valdybos pirmininku.

A.Pranckevičiaus įkurtame Briuselio debatų klube nuolatos lankydavosi aukšto rango Lietuvos diplomatai ir politikai.

Pasitikėjimą juo taip pat yra išreiškęs prezidentas Valdas Adamkus, kuris A.Pranckevičių buvo paskyręs savo vidaus politikos patarėju, kai jam buvo 24 metai – vos baigus studijas prestižiniame Sciences Po-Paris universitete Prancūzijoje.

Prieš spalio 9 d. vykusius Seimo rinkimus TS-LKD įvardino, jog tarp jų siūlomų profesionalų užimti ministrų postus yra ir A.Pranckevičius. Konservatorių vadovybė karjeros diplomatui yra numačiusi Užsienio reikalų ministerijos vadovo poziciją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis