Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Epso-G“ grupės pajamos pernai augo 33 proc. iki 363 mln. eurų

Valstybės valdomos elektros ir dujų perdavimo grupės „Epso-G“ pajamos 2021 metais siekė 363 mln. eurų – 33 proc. daugiau nei 2020 metais.
Mokesčiai
Mokesčiai / 123RF.com nuotr.

„Epso-G“ teigimu, rezultatus lėmė didėjusios pajamos iš elektros ir dujų perdavimo veiklos, sėkmingas dujų bei biokuro biržų darbas bei įgyvendinami strateginiai infrastruktūros projektai, įskaitant ir pasienyje su Baltarusija statomą tvorą.

Grupės grynasis pelnas mažėjo 1,7 proc. iki 39,4 mln. eurų, o pelnas iki mokesčių, palūkanų, nusidėvėjimo ir amortizacijos (EBITDA) augo 9 proc. iki 80,8 mln. eurų, pranešė „Epso-G“.

Grupės pajamos už elektros perdavimą augo 30 proc. iki 270,6 mln. eurų, už dujų perdavimą, prekybos organizavimą – 31 proc. ir pasiekė 68,6 mln. eurų, dar 6,5 mln. eurų pajamų grupės bendrovė „Tetas“ gavo statant tvorą pasienyje su Baltarusija.

Aukštos įtampos tinklais per metus perduota 11 TWh elektros – beveik 8,4 proc. daugiau nei užpernai, šalies vartotojamstransportuota 24 tūkst. TWh gamtinių dujų – 4 proc. mažiau. Lietuvos ir Baltijos regiono bei Suomijos vartotojams transportuota 26 TWh dujų, neskaitant dujų perdavimo į Karaliaučiaus sritį.

Grupės investicijos pernai siekė 97,1 mln. eurų.

„Epso-G“ valdo 97,5 proc. elektros perdavimo sistemos operatorės „Litgrid“ akcijų, 96,6 proc. gamtinių dujų perdavimo sistemos operatorės „Amber Grid“ akcijų, 67 proc. energijos išteklių biržos „Baltpool“ akcijų, taip pat 100 proc. rangos darbų bendrovės „Tetas“ akcijų.

Vienintelė „Epso-G“ akcininkė yra Energetikos ministerija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?