ES nurodė „TikTok“ išspręsti į vaikus nukreiptų agresyvių reklamos metodą klausimą

Europos Sąjunga (ES) penktadienį pareiškė, kad socialinis tinklas „TikTok“ turi išspręsti agresyvių reklamos metodų, nukreiptų į vaikus, klausimą.
„TikTok“
„TikTok“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Atitinkamus reikalavimus pateikė kelių valstybių narių vartotojų teisių gynimo institucijos.

Europos Komisija (EK) pareiškė, kad populiari vaizdo įrašų bendrinimo programėlė turi mėnesį pateikti atsakymą

Pasak EK, „paslėpta rinkodara, agresyvios vaikams skirtos reklamos technologija ir tam tikros „TikTok“ naudojimo politikos sąlygos“ kelia ypatingą susirūpinimą.

„TikTok“ panašių ieškinių sulaukė visame pasaulyje, o ES pretenzija pareikšta praėjus mėnesiui, kai Didžioji Britanija apkaltino bendrovę neteisėtu asmens duomenų rinkimu iš milijonų vaikų Europoje.

EK bylą iškėlė vasarį gavusi Europos vartotojų organizacija (BEUC) signalą apie tariamus ES vartotojų teisių pažeidimus iš „TikTok“ pusės.

Palaikydama Airijoje ir Švedijoje inicijuotas bylas, BEUC teigė, kad „TikTok“ nesugebėjo „apsaugoti vaikų ir paauglių nuo paslėptos reklamos ir potencialiai žalingo turinio savo platformoje“.

Organizacija atkreipė dėmesį į tai, kad internete veikiantys nuomonių formuotojai pasitelkiami reklamuojant prekių ženklus, tačiau komerciniai ketinimai slepiami nuo jaunų vartotojų.

BEUC taip pat teigė, kad „TikTok“ veikianti virtuali dovanų sistema kelia pavojų vaikams.

Atsakydamas į tai, „TikTok“ teigė, kad nebeteikia virtualių dovanų jaunesniems nei 18 metų žmonėms ir kad visos paskyros, priklausančios jaunesniems nei 16 metų, yra laikomos privačiomis.

„TikTok Europe“ viešosios politikos direktorė Caroline Greer teigė, kad bendrovė bendradarbiauja su Airijos ir Švedijos institucijomis ir nekantriai laukia „diskusijų apie priemones, kurias jau įdiegė“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis