ESO atsisako įprastų aptarnavimo centrų

Bendrovė „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) nuo kitų metų klientus aptarnaus savitarnos būdu. Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose neliks įprastų ESO padalinių, pranešė bendrovė. 
ESO skaitiklių tikrinimas
ESO skaitiklių tikrinimas / ESO nuotr.

„Kai klausimo nebus galima išspręsti nuotoliniu būdu, individualiai pakonsultuos klientų aptarnavimo specialistas, iš anksto suderinęs susitikimo laiką“, – pranešime sako ESO Paslaugų tarnybos vadovas Renaldas Radvila.

Pasak ESO, pokyčius lėmė augantis savitarnos svetainės lankomumas, mažesni klientų srautai padaliniuose, o internetu ar telefonu žmones aptarnauja ir telekomunikacijų įmonės, šilumos, vandens tiekėjai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų