Pirmąjį metų ketvirtį patirtas 1,6 mln. eurų grynasis nuostolis, o pernai grynieji nuostoliai sumenko iki 377 tūkst. eurų nuo 5,909 mln. eurų užpernai.
Antrojo šių metų ketvirčio rezultatas – 1,977 mln. eurų geresnis nei to paties praėjusių metų laikotarpio, atmetus vienkartinius veiksnius, teigiama bendrovės pranešime.
Pardavimų pajamos palyginamuoju laikotarpiu sumažėjo 13 proc. iki 3,2 mln. eurų, o kritimą lėmė 33 nuostolingų parduotuvių Baltijos šalyse uždarymas, taip pat neigiamas antrosios COVID-19 bangos poveikis. Praėjusį mėnesį „Baltika“ turėjo 43 parduotuves.
Pirmojo pusmečio pardavimų sumenko 46 proc. iki 5,3 mln. eurų. Mažmeninė prekyba susitraukė 54 proc., bet elektroninės prekybos pajamos išaugo 16 procentų.
Siuvyklas Estijoje beveik prieš dvejus metus uždariusi ir užsakomąją gamybą pasirinkusi, dalies prekės ženklų atsisakiusi „Baltika“ šiemet pavasarį „Monton“ prekės ženklą Europoje pardavė Kinijos drabužių gamintojai „Shenzhen Maiteng International Apparel“. „Baltika“ skelbė įgyvendinanti naują verslo modelį, pagal kurį ateityje sutelks dėmesį į moteriškų drabužių prekės ženklo „Ivo Nikkolo“ vystymą ir prekybą šio prekės ženklo gaminiais.
„Baltika“ akcijomis prekiaujama NASDAQ Talino vertybinių popierių biržoje.