Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Estijos „Baltika“ pelnas pernai sunyko 67 proc.

Parduotuvių tinklą ir Lietuvoje turinti „Monton“, „Mosaic“, „Baltman“, „Ivo Nikkolo“ prekės ženklų savininkė – Estijos drabužių siuvimo ir prekybos bendrovė „Baltika“ – 2017-aisiais uždirbo simbolinį grynąjį pelną – 58 tūkst. eurų, 67 proc. mažesnį nei 2016 metais.
Iš kairės „Ivo Nikkolo“ kolekcija, viduryje ir dešinėje – „Monton“ kolekcija
Iš kairės „Ivo Nikkolo“ kolekcija, viduryje ir dešinėje – „Monton“ kolekcija / Mados namų archyvo nuotr.

Pardavimų pajamos pernai padidėjo 1 proc. iki 47,5 mln. eurų, pelnas iki mokesčių, palūkanų ir amortizacijos atskaičiavimų (EBITDA) sumenko 47 proc. iki 97 tūkst. eurų, pranešė „Baltika“.

Paskutinio metų ketvirčio pardavimų pajamos paaugo 2 proc. iki 13 mln. eurų, iš jų mažmeninių pardavimų – taip pat 2 proc. iki 11,6 mln. eurų, o grynasis pelnas ūgtelėjo 48 proc. iki 920 tūkst. eurų.

„Baltika“ akcijomis prekiaujama NASDAQ Talino vertybinių popierių biržoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų