Estijos „Baltika“ rengiasi prijungti prekių ženklus „Mosaic“ ir „Bastion“ prie „Monton“

Estijos drabužių siuvimo ir prekybos bendrovė „Baltika“, veikianti ir Lietuvoje, rengiasi per septynis mėnesius per kelis etapus sujungti drabužių prekių ženklus „Mosaic“, „Bastion“ ir „Monton“ ir pasilikti tik pastarąjį iš jų, kuris yra labiausiai žinomas rinkoje.
Rankų paspaudimas
Rankų paspaudimas / „Scanpix“/„Picture-Alliance“ nuotr.

„Taip pat modernizuosime prekės ženklo „Monton“ koncepciją, kad galėtume labiau atitikti pirkėjų lūkesčius“, – pareiškė „Baltika“ generalinė direktorė Mae Hansen.

Anot jos, atsižvelgiant į dabartinį pardavimų lygį, bendrovei nėra prasmės laikytis dabartinio penkių prekių ženklų portfelio, todėl masinei vartotojų rinkai skirti prekių ženklai „Monton“, „Mosaic“ ir „Bastion“ bus laipsniškai sujungti į vieną prekės ženklą.

Pirmajame šio proceso etape „Baltika“ jau šį mėnesį „Mosaic“ vyriškų drabužių kolekciją sujungs su atitinkama „Monton“ kolekcija, o „Bastion“ kolekciją – su „Mosaic“ kolekcija. Masinės vartotojų rinkos vyriškų drabužių segmente liks vienas prekės ženklas, o moteriškų drabužių segmente – du prekių ženklai.

2020 metais „Baltika“ rinkoje pristatys atnaujintą „Monton“ prekės ženklą, kuris bus orientuotas į platesnę tikslinę pirkėjų grupę ir suvienys visus dabartinius masinei vartotojų rinkai skirtus bendrovės prekių ženklus.

„Manome, jog prekių ženklų sujungimas į prekės ženklą „Monton“ yra jau seniai laukiamas „Baltika“ klientų pasirinkimas; tai patvirtina ir mūsų atlikta analizė. Bendrasis moteriškų drabužių kolekcijų pelnas pernai buvo didesnis negu metais anksčiau ir tai visų pirma lėmė „Monton“ moteriškų drabužių kolekcija. Elektroninėje „Baltika“ parduotuvėje prekės ženklas „Monton“ taip pat yra populiariausias. Baltijos šalyse šis prekės ženklas vartotojams žinomas jau 15 metų“, – pažymėjo M.Hansen.

„Baltika“ taip pat priklauso du „premium“ segmento prekės ženklai – „Ivo Nikkolo“ ir „Baltman“, kurie abu bus išsaugoti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų