Estijos konkurencijos departamentas leido „UP Invest“ parduoti skelbimų verslą

Estijos konkurencijos departamentas pranešė leidęs 15min ir BNS savininkui, investicijų bendrovės „UP Invest“ pagrindiniam akcininkui Estijos verslininkui Margusui Linnamae skelbimų verslo įmonės „Baltic Classifieds Group“ (BGC), valdančios Lietuvos „Diginet LTU“, 100 proc. akcijų parduoti Londone įsikūrusiai investicijų grupei „Apax Partners“.
Estijos vėliava
Estijos vėliava / Vida Press nuotr.

Šiam sandoriui dar būtinas Lietuvos konkurencijos tarybos leidimas.

Šio mėnesio pradžioje Lietuvos konkurencijos prievaizdė pranešė gavusi atitinkamą prašymą.

Praėjusį mėnesį M.Linnamae pareiškė planuojantis šį sandorį baigti iki šių metų liepos, o gautas lėšas panaudoti „kitų įmonių grupių, įskaitant žiniasklaidos įmones Baltijos šalyse, plėtrai ir naujų bei įdomių investavimo galimybių paieškai kitose srityse“.

Vienvaldę kontrolę „Apax Partners“ netiesiogiai įgytų per fondus „Antler HoldCo“ ir „Antler Bidco“. Tai – pirmoji „Apax Partners“ investicija Baltijos šalyse.

Sandorio vertė neatskleidžiama.

„Antler HoldCo“ ir „Antler Bidco“ fondai valdo kontrolines dalis įvairiose portfelio bendrovėse Lietuvoje, įvairiuose sektoriuose, įskaitant prekybą elektroniniais pažeidėjų stebėjimo prietaisais, nechirurginiais estetiniais prietaisais, sporto lažybų programine įranga ir duomenimis, viešbučių rezervacija kelionių agentūroms ir kelionių organizatoriams, drabužiais, taip pat IT paslaugų teikimą ir medicininius kvėpavimo prietaisus.

BGC valdo 11 internetinių skelbimų paslaugų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.

„Diginet LTU“ valdo skelbiu.lt, aruodas.lt, cvbankas.lt ir automobilių prekybos skelbimų autoplius.lt interneto portalus.

Tarp žiniasklaidos priemonių, kurias valdo M.Linnamae kontroliuojamos įmonės, taip pat yra Estijos dienraštis „Postimees“, Latvijos naujienų portalas „TV Net“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis