„Mes augame, auga ir konkurentas „Coop“. Siekiame išlikti antri Estijos rinkoje, o ambicijų tapti pirmais neturime“, – interviu laikraščiui „Postimees“ sakė jis.
E.Volko žodžiais, tai, kad „Lidl“ visoje Estijoje supirkinėja nekilnojamojo turto objektus ir tyliai rengiasi savo parduotuvių atidarymui, nerimo nekelia.
„Pirmiausia, džiaugiuosi, kad „Lidl“ ateina į Estiją. Tai sustiprins konkurenciją, todėl visi turės pasitempti, ir dėl to laimės vartotojas. Nemanau, kad kuris nors prekybos tinklas dėl to užsidarys, nes visų, kaip ir „Lild“, koncepcija skiriasi“, – pabrėžė jis.
Anot E.Volko, „Lild“ neabejotinai ras savo pirkėjus ir Estijoje.
„Tačiau jų koncepcija yra visiškai kitokia. Jie turi savo prekės ženklus ir ne itin siūlo vietines prekes. Taip, „Lild“ atsirieks rinkos dalį, bet aš manau, kad estams svarbesnės vietinės prekės, o „Lidl“ jų beveik nesiūlo, todėl nė vienas iš esamų žaidėjų neiškris“, – teigė E.Volkas.