„Tiek pagal pasirinktų lėktuvų tipą, tiek ir pagal jų skaičių galima spėti, kad „Air Baltic“ planuoja skverbtis į tarptautinę pigių skrydžių rinką, konkuruoti su tokiomis aviakompanijomis kaip „Ryanair“, „Wizzair“, „EasyJet“. Tai būtų nelengva, bet aš palinkėčiau jiems sėkmės“, – sakė J.Tammas.
Jo žodžiais, tokie „Air Baltic“ ketinimai būtų naudingi „Nordica“, kuri galėtų įsitvirtinti kaip regioninė aviakompanija ir Latvijos skrydžių bendrovei ji nebebūtų artimiausia konkurentė.
Kaip jau buvo skelbta, „Air Baltic“ pranešė pirmadienį su Kanados lėktuvų gamintoju „Bombardier Commercial Aircraft“ pasirašiusi 30-ies orlaivių „Bombardier CS300“ pirkimo sutartį. Ja numatyta dar 30 tokių lėktuvų užsakymo galimybė.
Pirmuosius iš 2015-2016 metais užsakytų 20-ies 145-ių vietų „Bombardier CS300“ Latvijos oro vežėja gavo 2016-ųjų pabaigoje. Šių metų pabaigoje bendrovės žinioje turėtų būti 14 tokių lėktuvų, o likusieji bendrovei bus perduoti iki 2019-ųjų pabaigos.
Dabar „Air Baltic“ aptarnauja daugiau kaip 70 oro linijų iš Rygos, Vilniaus ir Talino.
80 proc. „Air Baltic“ akcijų valdo valstybė, 20 proc. – Danijos investuotojui Larsui Thuesenui (Larsui Tuesenui) priklausanti bendrovė „Aircraft Leasing 1“.