Kol kas didžiausiai investicijai į taksi programėlę Baltijos šalyse lėšų parūpino keli tarptautiniai investuotojai: vienas didžiausių reklamos tinklų pasaulyje „Adcash“, į tokias platformas kaip „Ask.fm“ ir „Odnoklassniki“ investavusi „Rubylight“ ir Londone įsikūręs investicinis fondas „TMT Investment“.
Šia investicija bus siekiama užsitikrinti poziciją Rytų Europoje ir sparčią plėtrą naujose rinkose.
Praėjusiais metais „Taxify“ veikla smarkiai plėtėsi – nuo 2014 m. sausio mėnesio užsakymų kiekis išaugo daugiau nei 20 kartų, o „Taxify“ pasiekė virš šimto tūkstančių vartotojų.
Vilniuje „Taxify“ vienija kelis šimtus vairuotojų, o mėnesinis augimas Vilniuje jau yra virš 30 proc.
„Taxify“ startuolis buvo įkurtas 2013 m. ir šiuo metu veikia Latvijoje, Lietuvoje, Estijoje ir Suomijoje, o artimiausiu metu ketina įžengti dar į 4 naujas šalis. Estijos technologijų bendrovė „Taxify“ kuria mobiliesiems prietaisams skirtą programėlę, padedančią keleiviams rasti patogių ir pagal licencijas dirbančius taksi automobilius.
Šiuo metu bendrovės „Taxify“ padaliniuose 8 šalyse dirba 30 žmonių.