Estų startuolis „Taxify“ pritraukė 1,4 mln. eurų investicijų

Vienas populiariausių taksi startuolių Baltijos šalyse „Taxify“ siekia užtikrinti savo pozicijas tarptautinėje rinkoje, plėstis dar 4 šalyse ir įsitvirtinti Lietuvoje, tam programėlės kūrėjai pritraukė 1,4 mln. eurų investicijų. Lietuvoje „Taxify“ veikti pradėjo spalio mėn. ir per kelis mėnesius suvienijo virš kelių šimtų taksi vairuotojų Vilniuje.
Eurai
Eurai / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Kol kas didžiausiai investicijai į taksi programėlę Baltijos šalyse lėšų parūpino keli tarptautiniai investuotojai: vienas didžiausių reklamos tinklų pasaulyje „Adcash“, į tokias platformas kaip „Ask.fm“ ir „Odnoklassniki“ investavusi „Rubylight“ ir Londone įsikūręs investicinis fondas „TMT Investment“.

Šia investicija bus siekiama užsitikrinti poziciją Rytų Europoje ir sparčią plėtrą naujose rinkose.

Praėjusiais metais „Taxify“ veikla smarkiai plėtėsi – nuo 2014 m. sausio mėnesio užsakymų kiekis išaugo daugiau nei 20 kartų, o „Taxify“ pasiekė virš šimto tūkstančių vartotojų.

Vilniuje „Taxify“ vienija kelis šimtus vairuotojų, o mėnesinis augimas Vilniuje jau yra virš 30 proc.

„Taxify“ startuolis buvo įkurtas 2013 m. ir šiuo metu veikia Latvijoje, Lietuvoje, Estijoje ir Suomijoje, o artimiausiu metu ketina įžengti dar į 4 naujas šalis. Estijos technologijų bendrovė „Taxify“ kuria mobiliesiems prietaisams skirtą programėlę, padedančią keleiviams rasti patogių ir pagal licencijas dirbančius taksi automobilius.

Šiuo metu bendrovės „Taxify“ padaliniuose 8 šalyse dirba 30 žmonių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų