Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Euro 2016“ papildė prekybininkų kišenes: gyventojai kimšo užkandžius, pirko daug alaus

Ką tik Prancūzijoje pasibaigęs Europos futbolo čempionatas buvo itin sėkmingas Lietuvos verslininkams, mat gyventojai prieš rungtynes pirko daug įvairių užkandžių, nuo lentynų graibstė alų.
Užkandžiavimas žiūrint televizorių.
Užkandžiavimas žiūrint televizorių. / Fotolia nuotr.

Vien prekybos tinkle „Iki“ įvairių užkandžių pardavimai, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, kai joks čempionatas nevyko, išaugo trečdaliu.

Daugiausia gyventojai pirko sūrio ir šaltos rūkytos mėsos gaminius. „Iki“ teigimu, įprastai vasarą sūrių, rūkytų mėsos gaminių, griliui skirtų dešrelių pardavimai į viršų šokteli savaitgaliais ir nedarbo dienomis, tačiau čempionato metu šiuos produktus gyventojai dažniau pirko įprastomis darbo dienomis.

Fotolia nuotr./Dešrelės
Fotolia nuotr./Dešrelės

Šiemet futbolo čempionato dienomis, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais, tinklo parduotuvėse labiausiai – apie 35 proc. – išaugo šaltai rūkytų mėsos gaminių pardavimai. Penktadaliu daugiau nupirkta ir griliui skirtų dešrelių, apie 11 proc. – vytintų dešrelių.

Čempionato metu išsiskyrė ir sūrių pardavimai – labiausiai augo sūrių su didelėmis skylėmis (Maasdam, Madrigal, Emmentalis) pardavimai, kurių nupirkta trečdaliu daugiau nei per tą patį laikotarpį pernai. Kietųjų sūrių pardavimai augo apie 12 proc., brie sūrių – apie 6 proc.

Tuo metu prekybos tinklo „Maxima“ Komunikacijos vadovė Renata Saulytė pastebėjo smarkiai išaugusius alkoholinių gėrimų pardavimus. Vien alaus pardavimai išaugo penktadaliu.

„Žmonės dažniausiai renkasi klasikinį šviesų alų, tačiau vis dažnesniame krepšelyje galima rasti ir įvežtinio, subtilesnio skonio kvietinio ar tamsaus alaus. Antroje vietoje rikiuojasi sidrai bei lengvi alkoholiniai kokteiliai, kurių pardavimai per futbolo čempionatą išaugo net trečdaliu. Šiuos gėrimus pamėgusios silpnosios lyties futbolo sirgalės“, – pasakojo R.Saulytė.

„Shutterstock“ nuotr./Alaus butelis
„Shutterstock“ nuotr./Alaus butelis

„Maximoje“ iš užkandžių labiausiai buvo mėgstami bulvių traškučiai, įvairūs riešutai, taip pat sūrūs krekeriai ir lazdelės, kurių pardavimas išaugo penktadaliu. Taip pat išaugo alyvuogių pardavimai, o mėsos, priešingai nei „Iki“, pardavimai išliko stabilūs.

Tuo metu „Rimi“ atstovė Giedrė Bielskytė neskuba šoktelėjusių produktų pardavimų aiškinti Europos futbolo čempionatu.

„Gegužės ir birželio mėnesiais pastebime apie 20 proc. padidėjusius alaus ir užkandžių (traškučių, riešutų, keptos duonos, nesaldžių kepinių) pardavimus palyginti su praėjusiais metais, bet sunku būtų pasakyti, kokia dalis šio augimo yra dėl gero oro, o kiek dėl futbolo čempionato. Tiesa, varžybų dienomis prie kasų akivaizdžiai buvo daugiau pirkėjų, pirkusių alų bei užkandžius prie jo“, – sakė G.Bielskytė.

Fotolia nuotr./Traškučiai
Fotolia nuotr./Traškučiai

Pasak „Iki“ prekybos tinklo atstovės Bertos Čaikauskaitės, užkandžių pardavimų augimo tikimasi ir rugpjūtį, kai prasidės didžiausias per ketverius metus sporto renginys pasaulyje – Rio de Žaneiro vasaros olimpinės žaidynės, kuriose varžysis ir Lietuvos sportininkai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai
Reklama
Namuose drėgna, kaupiasi kondensatas ant langų. Kaip apsaugoti savo namus nuo pelėsio?
Reklama
Advento kalendoriai – nuo paprastos tradicijos iki prabangos segmento