Taip spalio 14 dieną nutarė Lietuvos apeliacinis teismas, palikęs galioti Klaipėdos apygardos teismo gegužę priimtą sprendimą.
„Eurochem Logistics International“ teismui nurodė 2015 metų rugpjūtį gavusi Vokietijos įmonės „Alcorn“, atstovaujančios bendrovei „Thyssen Krupp Airport Systems“, užsakymą nugabenti krovinį iš Ispanijos į Rusiją. Krovinys buvo gabenamas laivu iki Klaipėdos uosto, iš kur Latvijos įmonių vilkikais buvo toliau vežamas į Rusiją.
Tačiau viena krovinį gabenusių transporto priemonių Rusijoje pateko į avariją – jos metu platforma su kroviniu nuvažiavo nuo kelio ir apsivertė, todėl dalis krovinio į paskirties vietą nebuvo pristatyta.
„NTS Spedition“ ir „IT Logistik“ krovinį paliko įvykio vietoje, todėl avarijos pasekmes teko šalinti „Eurochem Logistics International“ – dėl to ji patyrė 85,2 tūkst. eurų nuostolių.
Latvijos bendrovės teisme įrodinėjo, jog krovinį Klaipėdos uoste ant negabaritinės platformos pakrovė „Eurochem Logistics International“, tai padaryta pažeidžiant jo gamintojo ir užsakovo instrukcijas, todėl Lietuvos bendrovei tenka visa atsakomybė dėl dalies krovinio sugadinimo.