Europos aludarių asociacija pranešė, kad alaus gamintojau jau netrukus pradės ant etikečių nurodyti informaciją apie gėrimo maistingumą. Tarp gamintojų yra ir didžiausi Europos aludariai – „InBed“, „SABMiller“, „Heineken“ ir „Carlsberg“.
Alkoholio pramonė jaučia spaudimą sekti maisto pramonės pavyzdžiui ir nurodyti daugiau informacijos apie produktų maistingumą. Ypač išsivysčiusiose valstybėse, kurios piliečiai domisi sveika mityba.
Didžiausia pasaulio alkoholinių gėrimų gamintoja „Diageo“ praėjusią savaitę pareiškė, kad ant produktų pradės teikti informaciją apie kalorijas, taigi nuo šiol „Smirnoff“ degtinės ar „Guinness“ alaus mėgėjai žinos, kiek kalorijų suvartoja kartu su porcija alkoholio. Bendrovės teigimu, JAV parduotuvėse tokie produktai pasirodys jau per porą mėnesių.
Kai kurie alaus gamintojai jau nurodo informaciją apie gėrimų maistingumą interneto sveitainėse, tačiau dabar gali būti, kad Europos Sąjungoje parduodamų alkoholinių gėrimų etiketėse būtų pateikiama informacija apie kalorijas, rieblaus, druską ir pan.
Aludariai sako norintys savo klientams suteikti daugiau informacijos apie tai, ką jie geria. „GfK“ tyrimas parodė, kad vos 6 proc. europiečių žino, kiek kalorijų suvartoja, išgėrę 100 mililitrų alaus.