Europos Komisija pasirašė su „BioNTech“ ir „Pfizer“ COVID-19 vakcinos tiekimo sutartį

Europos Komisija trečiadienį patvirtino sutartį su farmacijos kompanijomis „BioNTech“ ir „Pfizer“ dėl 200 mln. dozių vakcinos nuo naujojo koronaviruso pirkimo visų Europos Sąjungos valstybių narių vardu ir galimybės užsisakyti dar 100 mln. dozių šios vakcinos.
„Pfizer“ vakcina nuo koronaviruso (meninė iliustracija)
„Pfizer“ vakcina nuo koronaviruso (meninė iliustracija) / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Europos Komisija jau yra pasirašiusi sutartis dėl COVID-19 vakcinos tiekimo su „AstraZeneca“, „Sanofi“-GSK, „Janssen Pharmaceutica“ bei sėkmingai užbaigė parengiamąsias derybas su „CureVac“ ir „Moderna“.

„Saugi ir veiksminga vakcina yra vienintelė ilgalaikė pandemijos įveikimo strategija. Šiandienos susitarimas pagrįstas vilties teikiančiais ankstyvaisiais klinikinių tyrimų rezultatais ir dar labiau patvirtina mūsų įsipareigojimą plėsti Europos sveikatos apsaugos sistemos galimybes“, – trumpoje spaudos konferencijoje Briuselyje pabrėžė ES sveikatos apsaugos komisarė Stella Kyriakidis.

„Šia ketvirtąja sutartimi konsoliduojame itin patikimą vakcinų kandidačių portfelį, kurių dauguma yra išplėstinių bandymų stadijoje“, – EK pranešime cituojama jos pirmininkė Ursula von der Leyen.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Ursula von der Leyen
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Ursula von der Leyen

Europos vaistų agentūra (EMA) šios savaitės pradžioje skelbė dar neturinti klinikinių tyrimų duomenų iš „Pfizer“, kad galėtų patvirtinti vakciną, kurios veiksmingumas, anot gamintojų, siekia 90 procentų.

Anksčiau pareigūnai sakė, kad Briuselis užtruks iki ateinančių metų, kol suteiks leidimą platinti vakcinas, nors ir paspartino jų tvirtinimo procedūrą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis