„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Europos Komisija pradėjo tyrimą dėl „Nike“, „Universal Studio“ ir „Sanrio“ prekybos praktikos

Europos Komisija trečiadienį pradėjo tyrimą ir aiškinsis, ar „Nike“, „Universal Studio“ ir „Sanrio“, kuriai priklauso „Hello Kitty“ prekės ženklas, neteisėtai neribojo prekybos Europos Sąjungos viduje.
Išmanūs batai „Nike“ HYPERADAPT
Išmanūs batai „Nike“ HYPERADAPT

Europos Komisija „tiria, ar „Nike“, „Universal Studio“ ir „Sanrio“ neriboja tarpvalstybinių ir internetinių prekių pardavimų“, išplatintame pranešime cituojama ES konkurencijos komisarė Margrethe Vestager.

„Aiškinsimės, ar šių trijų kompanijų licencijavimo ir distribucijos praktikos neriboja vartotojų galimybių gauti prieigą prie didesnio asortimento ir geresnių kainų bendrojoje rinkoje“, – sakė ji.

Tai jau ne pirmas toks tyrimas ir jis yra susijęs su ES ambicingu projektu, kurio tikslas sukurti bendrą skaitmeninę rinką su 500 mln. vartotojų.

Naujausias tyrimas yra susijęs su įvairiais produktais (drabužiais, avalyne, žaislais ir kt.), parduodamais su tokiais visame pasaulyje žinomais prekės ženklais, kaip „Minions“ (pakalikai/pimpačkiukai), „Hello Kitty“ ar Barselonos futbolo komandos simbolika.

Verta paminėti, kad tyrimas galutinio termino neturi, o ir jo pabaigoje kompanijos gali būti ir neskirtos jokios nuobaudos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs