Kaip teigiama Komisijos pareiškime, „siūlomas sandoris nekelia nuogąstavimų dėl konkurencijos pažeidimo, atsižvelgiant į kompanijų pozicijų rinkoje, ribotos suplanuoto sandorio įtakos kainodaros mechanizmui ir tai, kad yra nemažai stiprių žaidėjų, teikiančių analogiškas paslaugas“.
Apie „Yahoo!“ ir „Verizon“ sandorį buvo paskelbta liepos pabaigoje, o jį ketinama užbaigti ateinančių metų pradžioje. Tačiau kai kurie ekspertai mano, kad dar 2014 metais užfiksuotas mažiausiai 500 mln. „Yahoo!“ vartotojų duomenų nutekėjimas gali pakenkti sandoriui. „Verizon“ ketina palaukti tyrimo išvadų.
Remiantis sandorio sąlygomis, bus įsigytas „Yahoo !“ interneto turtas ir nekilnojamasis turtas. „Verizon“ rengiasi išsaugoti „Yahoo !“ prekės ženklą.
Manoma, kad sandoris bus baigtas ateinančių metų pirmąjį ketvirtį.
„Yahoo !“ priklauso vienas labiausiai lankomų JAV interneto portalų. Šių metų antrąjį ketvirtį „Yahoo !“ nuostoliai sudarė 439,9 mln. JAV dolerių, o įplaukos, neįkaitant partneriams išmokėtų komisinių, sumažėjo daugiau kaip 19 proc. iki 842 mln. JAV dolerių.
Balandį ekspertai prognozavo, kad „Yahoo !“ kuri savo geriausiais laikais kainavo 125 mlrd. JAV dolerių, gali būti parduota už 4-8 mlrd. JAV dolerių.