„Eurovaistinei“ – 8,7 tūkst. eurų bauda už klaidinančią reklamą apie nuolaidas senjorams

Vieną didžiausių vaistinių tinklų Lietuvoje valdančios „Vilniaus prekybos“ grupės įmonei „Eurovaistinė“ Konkurencijos taryba skyrė 8,7 tūkst. eurų bauda už klaidinančią reklamą.
Eurovaistinė
„Eurovaistinė“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Konkurencijos taryba pranešė, kad reklama apie senjorams taikomas nuolaidas buvo klaidinanti ir pažeidė Reklamos įstatymą.

„Eurovaistinė“ pernai rugsėjo, spalio ir gruodžio mėnesiais televizijoje ir 36 gydymo įstaigose reklamavo nuolaidas su „Senjoro“ kortele, pabrėždama, kad jos taikomos visada ir visoms prekėms.

Tačiau, tarybos vertinimu, nuolaidos taikytos tik perkant ne mažiau nei tris prekių pakuotes, o kai kurioms prekėms nuolaidos buvo netaikomos. Be to, informacija apie sąlygas ir išimtis reklamos klipuose rodyta arba labai trumpai, arba mažu šriftu, tekstas apie nuolaidų sąlygas buvo sunkiai įskaitomas.

Konkurencijos taryba tyrimą pradėjo pernai gruodį, gavusi signalų iš vartotojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis