„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Eurovaistinei“ – 8,7 tūkst. eurų bauda už klaidinančią reklamą apie nuolaidas senjorams

Vieną didžiausių vaistinių tinklų Lietuvoje valdančios „Vilniaus prekybos“ grupės įmonei „Eurovaistinė“ Konkurencijos taryba skyrė 8,7 tūkst. eurų bauda už klaidinančią reklamą.
Eurovaistinė
„Eurovaistinė“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Konkurencijos taryba pranešė, kad reklama apie senjorams taikomas nuolaidas buvo klaidinanti ir pažeidė Reklamos įstatymą.

„Eurovaistinė“ pernai rugsėjo, spalio ir gruodžio mėnesiais televizijoje ir 36 gydymo įstaigose reklamavo nuolaidas su „Senjoro“ kortele, pabrėždama, kad jos taikomos visada ir visoms prekėms.

Tačiau, tarybos vertinimu, nuolaidos taikytos tik perkant ne mažiau nei tris prekių pakuotes, o kai kurioms prekėms nuolaidos buvo netaikomos. Be to, informacija apie sąlygas ir išimtis reklamos klipuose rodyta arba labai trumpai, arba mažu šriftu, tekstas apie nuolaidų sąlygas buvo sunkiai įskaitomas.

Konkurencijos taryba tyrimą pradėjo pernai gruodį, gavusi signalų iš vartotojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs