„Facebook“ antrąjį ketvirtį įveikė nuostolius

Išaugus mobiliosios reklamos paklausai, socialinio tinklo operatorės „Facebook“ antrąjį ketvirtį įveikė nuostolius.
„Facebook“
„Facebook“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Facebook“ balandžio-birželio mėnesiais uždirbo 333 mln. JAV dolerių, arba 13 centų akcijai, palyginti su 157 mln. JAV dolerių, arba 8 centais akcijai metais anksčiau.

Neskaičiuojant vienkartinių veiksnių, pelnas siekė 488 mln. JAV dolerių, arba 19 centų akcijai, palyginti su 14 centų akcijai prognozėmis.

Įmonės įplaukos augo 53 proc. iki 1,81 mlrd. JAV dolerių, palyginti su 1,18 mlrd. JAV dolerių metais anksčiau.

Įplaukos iš mobiliosios reklamos sudarė 655,6 mln. JAV dolerių, arba 41 proc. visų ketvirčio reklamos įplaukų, kurios siekė 1,6 mlrd. JAV dolerių.

„Facebook“ birželio 30 dieną turėjo 1,15 mlrd. aktyvių vartotojų, arba 21 proc. daugiau nei prieš metus.

Per mobiliuosius prietaisus naudojančių „Facebook“ skaičius augo 51 proc. iki 819 mln. žmonių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
„Lidl Lietuva“ septintus metus iš eilės pripažinta geriausiu darbdaviu Lietuvoje ir Europoje
Reklama
Tyrimas atskleidė: „Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelis – pigiausias
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai