Šis sandoris „parodo, jog mes laikomės įsipareigojimus Indijai ir entuziastingai vertiname radikalius pokyčius, kuriuos „Jio“ inicijavo šalyje“, – „Facebook“ tinklaraštyje parašė bendrovės pajamų direktorius Davidas Fischeris ir „Facebook“ verslo Indijoje vadovas Ajitas Mohanas.
Jų teigimu, pagal vieną iš bendradarbiavimo su „Jio“ tikslų norima kurti „naujas galimybes veiksmingesnei žmonių ir bendrovių sąveikai besivystančios skaitmeninės ekonomikos sąlygomis“.
Be kita ko, bendrovės sutelks dėmesį į „Jio“ neseniai paleistos elektroninės prekybos platformos „JioMart“ integraciją su „Facebook“ priklausančia susirašinėjimo programėle „WhatsApp“, kuri Indijoje turi daugiau kaip 400 mln. naudotojų. Be to, „Facebook“ ketina šalyje pasiūlyti mokėjimų per „WhatsApp“ funkciją.
„Jio Platforms“ priklauso turtingiausio Indijos gyventojo Mukesho Ambani konglomeratui „Reliance Industries“.
Bendrovė teikia interneto ryšio ir elektroninės prekybos paslaugas.
„Facebook“ Indijoje turi daugiau naudotojų negu bet kurioje kitoje pasaulio šalyje.
Verslo konsultacijų bendrovės PwC duomenimis, interneto naudotojų skaičius Indijoje iki 2022 metų padidės iki maždaug 850 milijonų. 2017 metais šis rodiklis siekė 450 milijonų.