„Facebook“ pirmojo ketvirčio pajamos augo 1,5 karto, pelnas – dukart

JAV „Facebook Inc.“, kuriai priklauso didžiausias pasaulyje socialinis tinklas, grynąjį pelną pirmąjį 2021-ųjų ketvirtį padidino 94 proc., pajamoms dėl įplaukų iš reklamos šuolio augus 48 procentais.
„Facebook“
„Facebook“ / 123RF.com nuotr.

Tačiau bendrovė perspėjo, kad antroje metų pusėje jos pajamų augimas greičiausiai sulėtės, nes pandemijos padariniai švelnės, jam įtakos turės ir reguliavimo bei platforminiai apribojimai.

Pasak pranešimo, grynasis pelnas sausį–kovą, palyginti su tuo pačiu pernai, padidėjo nuo 4,9 mlrd. iki 9,5 mlrd. dolerių arba nuo 1,71 iki 3,3 dolerio akcijai. „FactSet“ kalbinti ekspertai pastarąjį rodiklį prognozavo 2,35 dolerio dydžio.

Pajamos ūgtelėjo nuo 17,73 mlrd. iki 26,17 mlrd. dolerių (ekspertų prognozių vidurkis – 23,73 mlrd. dolerių), o vien tik iš reklamos – 46 proc. iki 25,44 mlrd. dolerių.

„Ketvirtis buvo stiprus, ir mes padėjome žmonėms palaikyti ryšį, o verslui – augti“, – sakė „Facebook“ vadovas Markas Zuckerbergas. Jis pažymėjo, kad ateinančiais metais įmonė ir toliau aktyviai investuos, įskaitant į išplėstinės ir virtualios realybės sritis.

„Facebook“ aktyvių vartotojų per metus padaugėjo 10 proc. iki 2,85 mrld., iš kasdien šiuo socialiniu tinklu besinaudojančių – 8 proc. iki 1,88 mlrd. žmonių.

„Facebook Inc.“ kaina per pastaruosius 12 mėnesių išaugo 58 procentais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis