„Facebook“ po pandemijos gali perkelti iki pusės darbuotojų dirbti iš namų

JAV bendrovė „Facebook“, kuriai priklauso didžiausias pasaulyje socialinis tinklas, pasibaigus koronaviruso pandemijai ketina toliau naudoti nuotolinio darbo režimą, o per 5–10 metų norėtų leisti iki pusės darbuotojų dirbti iš namų, pranešė bendrovės vadovas Markas Zuckerbergas.
„Facebook“
„Facebook“ / 123RF.com nuotr.

Artimiausiu metu „Facebook“ „aktyviai“ skatins naujus darbuotojus rinktis nuotolinį darbą, pranešė M.Zuckerbergas per ketvirtadienį surengtą vaizdo konferenciją.

Pirmaisiais etapais bendrovė planuoja samdyti darbuotojus tik tuose JAV miestuose, kuriuose nėra „Facebook“ biurų, daugiausia į vyresniųjų inžinierių pareigas.

Susitarus su atskirų komandų vadovais, naujiems darbuotojams bus pasiūlyta dirbti iš namų. Esami „Facebook“ darbuotojai visame pasaulyje, pasižymintys aukštu darbo kokybės lygiu, taip pat galės dirbti nuotoliniu būdu. Palaipsniui nuotolinio darbo režimas bus pradėtas taikyti darbuotojams, nepriklausantiems „Facebook“ inžinerijos skyriui.

„Facebook“ gebėjimas tęsti darbą, nepaisant COVID-19 pandemijos lemtų apribojimų, suteikė bendrovei pasitikėjimo nuotolinio darbo režimu, pareiškė M.Zuckerbergas leidiniui „The Wall Street Journal“ duotame interviu. Verslininkas tikisi, kad per ateinančius 5–10 metų iki 50 proc. „Facebook“ darbuotojų dirbs iš namų.

„Bloomberg“ duomenimis, kovo pabaigoje bendrovėje dirbo daugiau nei 48 tūkst. darbuotojų.

„Facebook“ jau leido darbuotojams, dirbantiems namuose, dirbti tokiu režimu iki 2020 metų pabaigos. Tokią pačią galimybę darbuotojams suteikė ir „Google“ patronuojamoji bendrovė „Alphabet“.

Visgi abi bendrovės ketina pradėti atidaryti savo biurus laikydamosi lankstaus grafiko.

Tuo tarpu „Twitter“ neseniai paskelbė, kad jos darbuotojai galės likti namie, kiek to norės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis