„Facebook“ pristato naujus būdus patikrinti reklamų efektyvumą ir išsiaiškinti, ar jos padidina vizitų parduotuvėse skaičių ir pardavimus, rašo „AdWeek“.
Socialinis tinklapis pristatė kelis naujus įrankius, kurie leis parduotuvėms paskaičiuoti, kiek žmonių apsilankė parduotuvėje, pamatę reklamą „Facebook“.
Šis įrankis leis pardavėjams optimizuoti reklamą, tai yra, taikyti skirtingas reklamines kampanijas skirtingoms rinkoms.
Įrankis, skaičiuojantis vartotojų apsilankymus parduotuvėje, rinks duomenis iš tų gyventojų, kurie savo išmaniuosiuose telefonuose bus įjungę vietos nustatymą.
Tai yra, jeigu jums bus parodyta tam tikros parduotuvės reklama, ir jūs, ją pamatę, apsilankysite parduotuvėje, nešini savo išmaniuoju telefonu su įjungta vietos nustatymo paslauga, pardavėjas žinos, kad jo reklama yra veiksminga.
Šiam įrankiui išpopuliarėti veikiausiai prireiks dar kelių mėnesių, tačiau šiuo metu jis jau yra bandomas. Pavyzdžiui, Prancūzijos mažmeninės prekybos tinklas „E.Leclerc“ išsiaiškino, kad apie 12 proc. žmonių per savaitę, paspaudusių reklamą, apsilanko parduotuvėje. Įrankį jau pradėjo bandyti ir kitos įmonės, pavyzdžiui, „M&S“, „Petco“, „Burger King UK“ ir „Cadillac“.
„Facebook“ nėra pirmoji technikos milžinė, pristatanti tokį įrankį. 2014 metais „Google“ pristatė parduotuvių „sekėją“, kuris rodo, kaip reklamos daro įtaką vartotojų apsilankymams parduotuvėje.
Praėjusį mėnesį „Google“ paskelbė, kad „Google Maps“ pradeda rodyti vietines reklamas, kad padėtų vartotojams surasti arti esančias mažmenines parduotuves.
„Facebook“ taip pat pristato įrankį, padėsiantį apskaičiuoti, kurios reklamos daro tiesioginę įtaką pardavimams parduotuvėse ar telefonu. Jis leis verslui susieti pinigų perlaidos informaciją su „Ads Reporting“. Jis taip pat padės daryti įžvalgas apie pirkėjų demografiją.