Kiek anksčiau „Facebook“ akcijos papildomos prekybos Niujorke metu atpigo 5 proc. dėl to, kad sutrumpėjo vartotojų šiame socialiniame tinkle praleidžiamas laikas. Be to, dėl mokesčių reformos bendrovė atsidėjo lėšų sumokėti pelno mokestį už į Jungtinės Valstijas iš užsienio sugrąžinamą pelną.
Tačiau žinia, kad buvo smarkiai padidinta reklamos kaina „Facebook“ akcijų kursą pakėlė 4,5 proc. iki 194,50 JAV dolerio. Tokio lygio niekada nebuvo fiksuota pagrindinės prekybos sesijos metu. Tiesa, vėliau akcijų kursas sumažėjo ir prieaugis siekė 1,5 proc.
„eMarketer“ skaičiuoja, kad šiais metais „Facebook“ kontroliuos 18,4 proc. pasaulinės skaitmeninės reklamos rinkos, kurios bendra vertė siekia apie 266 mlrd. JAV dolerių. Lydere, tikėtina, išliks „Google“ su 31,3 proc. dalimi.
Verta paminėti, kad „Facebook“ rinkos vertė per pastarųjų 12 mėnesių padidėjo beveik 43 proc, ir viršijo 545 mlrd. JAV dolerių.