„Mes rimtai vertiname savo įsipareigojimus dėl mokesčių, mokame reikiamus mokesčius visose savo veiklos rinkose ir visame pasaulyje glaudžiai bendradarbiaujame su mokesčių administracijomis, siekdami užtikrinti atitiktį visiems taikomiems mokesčių įstatymams ir spręsti visus ginčus“, – pareiškė „Facebook“ įmonės Prancūzijoje atstovė spaudai.
„Facebook“ įmonės Prancūzijoje paskelbtame pranešime pažymima, jog „Facebook“ nuo 2018 metų pakeitė savo pardavimų struktūrą, kad „pajamos iš reklamos užsakovų, kuriuos aptarnauja mūsų komandos Prancūzijoje, būtų registruojamos šioje šalyje“.
„Šiais metais sumokėsime 8,46 mln. eurų pajamų mokestį ir ši suma bus beveik 50 proc. didesnė negu pernai“, – nurodė bendrovė.
„Be to, su mokesčių institucijomis pasiekėme susitarimą dėl 2009–2018 metų laikotarpio, pagal kurį sumokėsime 106 mln. eurų.“
Prancūzija pernai patvirtino naują mokestį technologijų bendrovėms, nes tarptautinės pastangos rasti naują būdą, kaip apmokestinti pajamas iš elektroninės prekybos ir reklamos, kol kas nedavė konkrečių rezultatų.
Tačiau Vašingtonas pareiškė, kad įvedus šį mokestį yra diskriminuojamos JAV skaitmeninių technologijų bendrovės, ir pranešė, jog nustatys baudžiamuosius 25 proc. importo muitus 1,3 mlrd. JAV dolerių vertės prancūziškiems produktams.
Muitai kol kas netaikomi, kad šalims būtų laiko išspręsti ginčą.