„Nors naujausi „Google“ pasiūlymai, regis, atitinka vartotojų apsaugos institucijų pateiktus prašymus, „Facebook“ ir, dar svarbiau, „Twitter“, tik iš dalies atsižvelgė į svarbius klausimus, susijusius su jų atsakomybe ir su tuo, kaip naudotojai informuojami apie galimą turinio pašalinimą arba sutarties nutraukimą“, – pareiškė Komisija.
Socialinės žiniasklaidos milžinai ketvirtadienį paviešino pakeitimus, kuriuos atliko, kad įvykdytų Europos reguliavimo institucijų reikalavimus.
Kai kurie iš tų pokyčių susiję, pavyzdžiui, su teise pasitraukti iš pirkimo internetu sandorio, su galimybe teikti skundus Europoje, o ne Kalifornijoje, ir su tinklų atsakomybe ES vartotojų atžvilgiu.
„Džiaugiuosi, kad ES vartotojų apsaugos taisyklės, kurias įgyvendina nacionalinės institucijos, duoda vaisių, nes kai kurios įmonės dabar pasirūpina, kad jų platformos būtų saugesnės vartotojams. Tačiau nepriimtina, kad ši užduotis dar nėra galutinai atlikta ir kad tam reikia tiek daug laiko“, – pareiškė už teisingumą, vartotojų reikalus ir lyčių lygybę atsakinga Komisijos narė Vera Jourova.
Reikalavimus JAV interneto milžinams ES pateikė 2016 metų lapkritį, atsižvelgusi į gausybę Europos vartotojų skundų dėl sukčiavimo ir apgaulės, su kuria susiduria naudodamiesi jų svetainėmis.
Nuogąstavimų dėl neteisėto turinio šalinimo išreiškė ir vartotojų apsaugos institucijos.