„Fazer Bakery Baltic“ vadove tapo Anne Mere

Nuo rugsėjo 20 dienos Anne Mere tampa kepyklų „Fazer Bakery Baltic“, Lietuvoje atstovaujančių „Gardėsio“ duonos prekiniam ženklui, vadove. Ji pakeitė trejus metus įmonei vadovavusį Klavs Berzins, rašoma pranešime spaudai.
Anne Mere
Anne Mere / Asmeninio archyvo nuotr.

Anne Mere turi 20 metų patirtį greito apyvartumo prekių (angl. FMCG) versle. Prieš prisijungdama prie „Fazer“, ji ėjo įvairias vadovaujančias pareigas Šiaurės šalių maisto kompanijoje „HKScan“, kuri Lietuvoje atstovauja įmonei „Klaipėdos maistas”. Anne Mere pastaruosius penkerius metus vadovavo šios įmonės verslui Baltijos šalyse.

Per daugiau nei 20 metų patirtį vadovaujančiose pareigose A.Mere buvo atsakinga už verslo valdymą, veiklos kompetencijų gerinimą, prekės ženklų strategijų įgyvendinimą ir mažmeninio verslo plėtrą skirtingose rinkose.

„Didžiuojuosi turėdama galimybę prisidėti prie „Fazer Bakery“ verslo Baltijos šalyse. Didžiąją savo karjeros dalį dirbau maisto sektoriuje, pastaruosius 18 metų specializavausi pašarų, broilerių ir kiaulienos gamybos, perdirbimo ir pardavimo versle Baltijos šalyse. Tikiu, kad ši mano patirtis ir kompetencijos prisidės prie tolimesnio „Fazer“ verslo augimo ir jo pozicijų stiprinimo“, – teigia A.Mere.

Naujoji vadovė prisijungia prie kompanijos duonos rinkai susiduriant su iššūkiais – šių metų pirmąjį pusmetį lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai ji Lietuvoje traukėsi 2 proc. Nepaisant to, įmonė „Fazer Lietuva“ Lietuvoje šiuo laikotarpiu kilstelėjo savo rinkos dalį iki 16 proc. ir yra antras didžiausias žaidėjas kepinių rinkoje.*

Vienais pagrindinių ateities iššūkių įvardijami besikeičiantys vartotojų įpročiai: kasdienius apsipirkimus keičia dideli apsipirkimai (savaitinis bei atsargų papildymo) – jų dalis ūgtelėjo nuo 33 proc. 2019 m. iki 60 proc. 2021 metais. Kepykloms tenka prisitaikyti ir vartotojams pasiūlyti didesnio formato populiariausius gaminius.

Taip pat didelę įtaką daro e-komercija – šiandien jau 34 proc. lietuvių perka maisto produktus internetu bent kartą per mėnesį, todėl patrauklūs pasiūlymai virtualioje erdvėje – vienas svarbiausių strateginių žingsnių. Galiausiai, mažėja tradicinių duonos gaminių populiarumas: tamsios duonos traukėsi 8 proc. Tačiau modernūs kvietiniai formatai (sumuštinių duonos, porcijinės duonelės, tortilijos ir kt.) augo 12 proc., atverdami naujų galimybių produktų vystymui ir jaunųjų duonos valgytojų pritraukimui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų