Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Skundai dėl krepšinio transliacijų internetu: susimokėjai, bet nematai

Vienai technologijų bendrovei vadovaujantis Vytautas Kubilius feisbuke pasidalino asmeniniu skundu dėl „TV Play“ FIBA čempionato transliacijų – nors susimokėjo, kad žiūrėtų transliaciją be reklamų, tačiau ne tik reklamos nedingo, bet ir pati transliacija susidūrė su techniniais trukdžiais, jos nepalaikė išmanusis televizorius. Bendrovės „All Media Lithuania“ atstovas čia pat pakomentavo, kad problemas sprendžia, o transliaciją stebėti be reklamų įmanoma.
Lietuvių startas Kinijoje: Lietuva - Senegalas
Lietuvių startas Kinijoje: Lietuva - Senegalas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

V.Kubilius skundėsi, kad „TV Play Premium“ paslauga parodė „vidurinį pirštą“ vartotojams.

„FIBA čempionatas suteikė puikią progą prisiminti lietuviško verslo ypatumus. Daug metų neturiu kabelinės / vietinės TV, tad gavus (GDPR pažeidžiantį) TV3 spam e-mailą apie galimybę žiūrėti krepšinį „HD formatu be reklamų už 2,99“ atrodė, kad čia tobulas reikalas, net jei ir šiek tiek suerzino, kaip apie jį sužinojau. Tebūnie – susimoku, gaunu patvirtinimą, viskas gražu ir tvarkinga“, – sako V.Kubilius.

Tačiau patirtis toli gražu nepasirodė sklandi – vos tik prisijungus ir paleidus varžybų transliaciją, iškart pasitiko iššokanti reklama, vėl kviečianti – „žiūrėk varžybas be reklamų“. Anot V.Kubiliaus, ironiška, kai susimokėjus už transliaciją be reklamų, transliaciją blokuoja iššokanti reklama.

Tačiau pabandžius transliaciją žiūrėti per išmanųjį televizorių, transliacija neveikė net ir su reklamomis.

„Bandau leisti per „Chromecast“ ant TV ir iškart pirmas rimtesnis cirkas – rodo juodą ekraną „TVPlay Premium Custom Receiver Test Stream“. Neprasitestavo tokio bazinio dalyko? Wow. Bandau leisti per kitas naršykles, gal netikėtai suveiks, bet iškart gaunu per kitą žandą – „Reached maximum streams“ juodas ekranas, su keliomis gramatinėmis klaidomis“, – dalijasi patirtimi V.Kubilius.

Išjungti naršykles nepakako – transliacija vis tiek neveikė. Tuomet vyras atsisiuntė ir specialią „TVPlay“ programėlę „Android“ operacinei sistemai.

„Bet ten rodo, kad norint žiūrėti sporto varžybas reikia užsakyti „Šeimos planą“. Jau visiškas WTF, nejau taip blogai ten viduje pas juos, kad bazinių galų nesuveda“, – pyksta V.Kubilius.

Galiausiai, transliaciją teko žiūrėti 13 colių ekrane per kompiuterį su reklamomis.

„Ir tada galutinė vinis – per kiekvieną minutės pertraukėlę, per kiekvieną kėlinio pertrauką eina reklama, kuri pažymėta stambiu užrašu „REKLAMA“. Absurdiški CBET klipukai, Valančiūnas graužiantis dešrą, TV3 laidų anonsai ir pan. Kas 3 min. reklama. Primenu, kad čia yra mokamas „Žiūrėk HD, BE REKLAMŲ“ produktas. Wow, tiesiog WOW“, – vertino V.Kubilius.

Viešųjų ryšių ekspertas Liutauras Ulevičius atkreipė dėmesį į transliacijų prastą kokybę.

„Ėjo viešpaties 2019-ieji. Lietuviška religija vis dar buvo transliuojama per TV ne tai kad ne UHD, bet net ne HD, o tik SD“, – dalijosi įrašu L.Ulevičius.

All Media Lithuania“ atstovas: dar turim kur tobulėti

Po V.Kubiliaus įrašu nedelsiant atsakė „TV Play“ platformą kontroliuojančios UAB „All Media Lithuania“ bendrovės Skaitmeninių produktų vadovas Nerijus Tilvikas, kuris pripažino, kad yra kur tobulėti.

„Ačiū už komentarą – dar turim tobulėti“, – teigia N.Tilvikas.

Anot jo, HD transliacijas be reklamų galima žiūrėti, tam jis pateikė atskirą nuorodą nuo televizijos transliacijos.

„Sumaištis gali kilti dėl to, kad yra matomos ir HD (be reklamų), ir paprastos transliacijos mokantiems vartotojams – gali rinktis, kaip žiūrėti. Dėl chromecast, atvejį jau programuotojai nagrinėja“, – teigė N.Tilvikas.

Pirmosios Lietuvos rinktinės varžybos su Senegalu sulaukė 100 tūkst. peržiūrų, pranešė tv3.lt portalas. Kovą tarp Kanados ir Australijos peržiūrėjo 32 tūkst. portalo lankytojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos