„Ferrero“ atšaukia dalį „Kinder“ produkcijos JAV dėl taršos salmonelėmis pavojaus

Italijos konditerijos milžinė „Ferrero“ ketvirtadienį pranešė atšaukianti tam tikrus „Kinder“ gaminius iš mažmenininkų tinklų Jungtinėse Valstijose dėl pavojaus, kad produktai gali būti užkrėsti salmonelėmis.
„Kinder“ šokoladas
„Kinder“ šokoladas / 15min nuotr.

Bendrovė jau ėmėsi panašių žingsnių šią savaitę Jungtinėje Karalystėje ir keliose kitose Europos šalyse, į kurias buvo pristatyti Belgijos Arlono mieste esančioje gamykloje pagaminti produktai, nors iki šiol nerasta jokių įrodymų, kad „Kinder“ produktai būtų užkrėsti.

Bendrovė pranešė, kad bendradarbiauja su JAV Maisto ir vaistų administracija dėl salmoneliozės atvejų Europoje ir paskelbė prevencinį dviejų šokolado rūšių atšaukimą iš trijų mažmenininkų Jungtinėse Valstijose.

„JAV iki šiol nėra patvirtintų atvejų ir šis atšaukimas neturi įtakos jokiems kitiems „Kinder“ ar „Ferrero“ gaminiams“, – sakoma bendrovės pranešime.

„Ferrero“ pridūrė, kad glaudžiai bendradarbiauja su mažmenininkais, siekdama užtikrinti, kad produktų nebebūtų „galima įsigyti“.

„Labai rimtai žiūrime į maisto saugą ir kiekvienas mūsų žingsnis buvo grindžiamas mūsų įsipareigojimu rūpintis vartotojais“, – pareiškė bendrovė.

Salmonelės – tai bakterijų rūšis, kuri žmonėms gali sukelti tokius simptomus kaip viduriavimas, karščiavimas ir skrandžio spazmai, ir yra viena iš labiausiai dažniausių per maistą plintančių infekcijų.

Didžiosios Britanijos sveikatos apsaugos agentūra pranešė, kad nustatė 63 salmoneliozės atvejus, susijusius su šokoladiniais kiaušiniais, ir kad dauguma susirgusiųjų buvo vaikai iki 5 metų.

Prancūzijos visuomenės sveikatos tarnybos duomenimis, šalyje buvo pranešta apie 21 atvejį, o apie 15 iš atvejų užsikrėtusieji buvo valgę „Kinder“ produktus, kurie dabar buvo atšaukti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis