„Financial Times“: lietuvių „Omnisend“ – 87-a greičiausiai Europoje auganti įmonė

Lietuvių įkurta technologijų įmonė, vystanti daugiakanalės rinkodaros automatizavimo įrankį „Omnisend“ yra 87-a greičiausiai Europoje auganti kompanija. Tai paaiškėjo „Financial Times“ antradienį paskelbus kasmetinį 1000 sparčiausiai žemyne augančių įmonių sąrašą, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Omnisend“
Omnised / „Omnisend“ nuotr.

Lietuvių įkurtas startuolis – vienintelė mūsų šalį atstovaujanti įmonė pirmajame šimtuke, jame taip pat yra viena Latvijos bei trys Estijos kompanijos.

„Nuosavo produkto kūrimas leidžia mums plėstis labai sparčiai – jį galime pasiūlyti įmonėms visame pasaulyje. Rinkodaros automatizavimo įrankis suteikė galimybę greitai ir sklandžiai įžengti į rinkas nuo JAV iki Azijos šalių panašiu metu, o jo tobulinimas atsižvelgiant į iš klientų gaunamus duomenis leidžia jose įsitvirtinti“, – sako „Omnisend“ bendraįkūrėjas Rytis Laurinavičius.

„Omnisend“ nuotr./„Omnisend“ įkūrėjas Rytis Laurinavičius
„Omnisend“ nuotr./„Omnisend“ įkūrėjas Rytis Laurinavičius

Pernai „Omnisend“ tapo 33 greičiausiai Didžiojoje Britanijoje augančia technologijų įmone. Bendrovė įvertinta „Deloitte's UK Fast 50“ apdovanojimuose.

Ieško šimto patyrusių specialistų

Technologijų įmonė planuoja ir tolimesnį augimą: pastaraisiais metais komandą išauginusi iki daugiau nei 100 darbuotojų Lietuvoje, JAV, D.Britanijoje bei Ukrainoje, šiuo metu ji dairosi dar tiek pat patyrusių specialistų.

„Omnisend“ – savarankiškai išsilaikantis startuolis Lietuvoje. Šeštus metus veikiančio lietuviško startuolio paslaugomis šiuo metu naudojasi daugiau kaip 80 tūkst. el.komercijos verslų iš net 164-ių šalių. Apie 50 proc. „Omnisend“ klientų yra JAV, dar 10 proc. – Didžiojoje Britanijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis