„Fininbox“ skaitmenizuoja RATO kredito unijos paslaugas

Viena didžiausių kredito unijų Lietuvoje – RATO kredito unija, siekianti tapti specializuotu banku, investuoja į teikiamų paslaugų plėtrą ir dalies jų perkėlimą į elektroninę erdvę. Neabejojama, rinkoje tai suteiks pranašumą – informacinės technologijos užtikrina klientų aptarnavimo efektyvumą ir operatyvumą.
Verslo skaitmenizacija
Verslo skaitmenizacija / 123RF.com nuotr.

Įgijo konkurencinį pranašumą

Pasak RATO kredito unijos administracijos vadovo Vladislavo Jančio, kredito unijos paslaugų plėtra ir finansų paslaugų perkėlimas į elektroninę erdvę buvo planuotas seniai, tačiau ypač aktualus tapo pandemijos metu. Klientams tapo aktuali galimybė naudotis visomis finansinėmis paslaugomis internetu, o darbuotojai, siekdami mažinti susirgimo riziką, daugiausia dirba nuotoliniu būdu.

„Įdiegti nauji techniniai sprendimai yra ne mados vaikymasis, o siekis gerinti klientų aptarnavimo kokybę ir užtikrinti darbuotojų saugumą. Emocinis artumas ir patogumas klientui yra pagrindiniai mūsų prioritetai. Renkamės būti arčiau savo klientų ir atitikti jų poreikius. Ir nors neketiname atsisakyti klientų itin vertinamo gyvo bendravimo – dalį paslaugų perkėlėme į skaitmeninę erdvę. Tad norint pradėti naudotis kredito unijos paslaugomis, nėra būtina vykti į skyrių, naujus klientus turimomis priemonėmis identifikuojame ir nuotoliniu elektroniniu būdu“, – sakė RATO kredito unijos administracijos vadovas.

2020 m. rugsėjo pradžioje RATO kredito unija tapo pirmąja Lietuvos kredito unija, pristačiusia savo mobiliąją programėlę, o lapkričio pabaigoje – momentinių mokėjimų paslaugas, kurias sukūrė ir įdiegė įmonių grupei „Forbis“ priklausanti skaitmeninių sprendimų bendrovė „Fininbox“.

„Mes nesilygiuojame į fintech ir transakcinę bankininkystę, kuri kartais apima daug mažo aktualumo IT sprendimų. Susiradę patikimus partnerius, „Fininbox“, pasirinkome investuoti į tas technologijas, kurios leidžia teikti paslaugas greitai, prieinamai, suprantamai ir nekeičiant žmogiško kontakto į skambučių centro robotą“, – pabrėžė RATO kredito unijos administracijos vadovas.

UAB „Fininbox“ verslo plėtros vadovas Antonas Zujevas teigė, kad įgyvendinta RATO kredito unijos paslaugų skaitmenizacija suteiks šiai finansų įstaigai didelį konkurencinį pranašumą, mat ji galės pasiūlyti ir gyvą bendravimą, ir technologijų suteikiamą efektyvumą bei operatyvumą.

„Tiek programėlė, tiek SEPA momentiniai mokėjimai, tiek ir baigiamas diegti Smart ID“ funkcionalumas yra didelis technologinis šuolis tarp kredito unijų. Ir jį RATO kredito unija atliko pirmoji. Dėl to unijos paslaugas rinksis platesnis klientų ratas – ne tik tradicinių finansų paslaugų šalininkai, bet ir tie, kuriems svarbus mobilumas ir greitis“, – sakė A.Zujevas.

RATO kredito unijos administracijos vadovas V.Jančis pabrėžė, kad 2021 m. RATO ketina išplėsti teikiamų paslaugų spektrą, suteikdama klientams galimybę inicijuoti mokėjimo paslaugas per aplikacijų programavimo sąsają (API), taip pat naudoti „Smart ID“ programėlę, kuri yra paprastas, saugus ir išmanus įrankis, leidžiantis patvirtinti savo tapatybę elektroniniu būdu.

Papildomas dėmesys senjorams

Finansinių paslaugų skaitmenizavimas, pasak RATO atstovų, sukuria ne tik daug privalumų, bet ir tam tikrų iššūkių, kuriuos unija taip pat pasiryžo spręsti.

„Daugeliui žmonių, ypač jaunesnės kartos, elektroninės paslaugos patinka ir pastebimai palengvina gyvenimą. Tačiau skaitmeniniai įrankiai neretai tampa dideliu iššūkiu daliai vyresnio amžiaus žmonių. Pandemijos akivaizdoje tai yra didelis kliuvinys“, – sakė RATO klientų aptarnavimo skyriaus vadovė Žaneta Baltrušaitytė.

Anot jos, anksčiau tai buvo tik nepatogumo ir neefektyvumo klausimas, tačiau dabar ant kortos statoma žmogaus sveikata ar net gyvybė.

„Žinių apie finansų valdymą bei skaitmeninių įgūdžių stoka yra viena pagrindinių priežasčių, dėl kurios senjorai būna priversti keliauti į finansų įstaigas ar pašto skyrius, kur moka mokesčius ar išgrynina pinigus. Todėl darome viską, kad senjorai, apsilankę pas mus, gautų kuo daugiau praktinių žinių, kaip pasinaudoti elektroninėmis unijos paslaugomis“, – aiškino Ž.Baltrušaitytė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis