Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Fintech“ įmonės renkasi „Workland“ lanksčius biurų sprendimus

Darbo rinkoje toliau išliekant didelei darbdavių konkurencijai dėl darbuotojų, vis labiau įsitvirtina hibridinio darbo modelis. Tačiau kartu keičiasi ir biuro reikšmė: pandemijos meto prognozės dėl biuro patalpų poreikio sumažėjimo nepasitvirtino: šiandien funkcionalus, įkvepiančio interjero biuras – didelė pridėtinė vertė darbuotojui, o kartu – pranašumas darbdaviui.
„Fintech“ įmonės renkasi Workland lanksčius biurų sprendimus
„Fintech“ įmonės renkasi „Workland“ lanksčius biurų sprendimus / Workland nuotr.
Temos: 2 Biuras Ofisas

„Workland“ vadovės Lietuvoje Lauros Panovienės teigimu, pilnai aptarnaujamų biurų ir bendradarbystės erdvių sprendimus renkasi įvairiausių sričių verslai ar laisvai samdomi darbuotojai, tačiau pastaruoju metu ypač jaučiamas finansinių technologijų sektoriaus atstovų susidomėjimas.

„Workland“ bendruomenės gretas nuolat papildo finansinių technologijų ir IT sektoriaus atstovai, siekiantys savo komandoms suteikti įkvepiančias, patogias darbo erdves. Tarp jų – ir puikiai žinomi vardai, kaip „Nikulipe“, „NIUM“, „U. S. Bank“, „Curve“, „B4B Payments Europe“, „SH Payments“. Tai tik dalis mus pasirinkusių „fintech“ įmonių“, – sako L. Panovienė.

Svarbus ir komfortiškas, ir įkvepiantis interjeras

„Finansinių technologijų ir su jomis susijusių paslaugų sektoriai auga gana sparčiai, o kartu didėja ir šių sričių specialistų poreikis. Mūsų nariai kaip vieną pagrindinių, pilnai aptarnaujamų biurų pasirinkimo, priežasčių įvardija strategiškai patogią vietą, kurią darbuotojams būtų patogu pasiekti bet kokiu transportu, ypač vasarą tiek dviračiu, paspirtuku, viešuoju transportu, tiek savo automobiliu, ir saugiai jį pastatyti“, – pasakoja L. Panovienė.

Asmeninio archyvo nuotr./Laura Panovienė
Asmeninio archyvo nuotr./Laura Panovienė

Ne mažiau svarbu – ir biuro aplinka, interjeras, funkcionalumas. Įkvepiantis aplinka prisideda prie darbuotojų motyvacijos ir bendros komandos nuotaikos bei produktyvumo. Lauros Panovienės teigimu, įmonės skiria vis daugiau dėmesio norėdamos darbuotojams suteikti tokią darbo aplinką, į kurią jie mielai grįžtų, kurioje jaustųsi komfortiškai ne tik dirbdami, bet ir pertraukų metu, patenkintų ir socialinius poreikius.

„Prie to prisideda tiek „Workland“ buriama bendruomenė, tiek šiuolaikiškas, spalvingas interjeras. Darbuotojų motyvacijai ir produktyvumui tinkama biuro aplinka daro labai didelę įtaką. Studijų duomenimis, fizinė darbo vieta, leidžianti darbuotojui susitelkti į užduotį, žymiai padidina produktyvumą. Paskutinės tendencijos žymi ir darbo vietos įvairovės svarbą – nuo ramios, uždaros erdvės iki vietų, kuriose galima pasikalbėti, dalintis idėjomis ar tiesiog pasišnekučiuoti ir atsipalaiduoti prie kavos puodelio. Sėkmingai ir įkvepiančiai darbo vietai svarbi ši visuma“, – teigia „Workland“ vadovė.

Lankstumas – vienas pagrindinių kriterijų

Anot nekilnojamojo turto paslaugų bendrovės „Colliers International“ vyr. konsultantės Erikos Karbauskaitės, šiais metais pastebima tendencija, jog finansinių technologijų įmonės, kurios relokuojasi su didesniu skaičiumi žmonių, ir įmonės, kurios atidėliojo naujo biuro klausimus pandemijos laikotarpiu, ieško greitų sprendimų, pilnai įrengto biuro, kur būtų galima pradėti dirbti nedelsiant ar bent jau artimiausiu metu.

„Jei įmonės augimo planas nėra spartus, dažnu atveju pasirenkami privatūs biurai lanksčiomis sąlygomis, pilnai aptarnaujamų biurų centruose. Tačiau, jei įmonės saugumo reikalavimai tokios galimybės neleidžia, pasirinkimas būna mažos kvadratūros biuras, su maksimaliai 1–3 metų nuomos įsipareigojimu. Įmonės su numatytu spartesniu darbuotojų augimu dažniausiai ieško tokių ilgalaikių biuro pasirinkimų, kur galėtų augti toje pačioje vietoje, taip išvengiant persikraustymo, užtikrinant laipsnišką augimą“, – įžvalgomis dalijasi E. Karbauskaitė.

Workland nuotr./„Fintech“ įmonės renkasi „Workland“ lanksčius biurų sprendimus
Workland nuotr./„Fintech“ įmonės renkasi „Workland“ lanksčius biurų sprendimus

Greiti ir efektyvūs sprendimai

Lietuva pasižymi palankia finansinių technologijų įmonėms licencijavimo sistema, verslo relokacija gali užimti nemažai laiko: pradedant teisinių klausimų sprendimu, verslo strategija ir baigiant elementariu darbuotojų apgyvendinimu ar naujos komandos formavimu.

Pasak „Colliers“ vyr. konsultantės Erikos Karbauskaitės, relokuojančioms įmonėms lankstūs biurų sprendimai yra išsigelbėjimas pirmojoje stadijoje, kai jos tik pradeda veiklą Lietuvoje ir dar neaiškūs konkretūs relokuojančių darbuotojų, darbuotojų augimo skaičiai.

Asmeninio archyvo nuotr./„Colliers International“ vyr. konsultantė Erika Karbauskaitė
Asmeninio archyvo nuotr./„Colliers International“ vyr. konsultantė Erika Karbauskaitė

Lauros Panovienės teigimu, lanksčius biurų sprendimus dažniausiai renkasi įmonės, ieškančios kūrybingos, įkvepiančios aplinkos savo darbuotojams, nenorinčios ilgo įsipareigojimo, bei augančios kompanijos, neturinčios tikslių darbuotojų skaičiaus augimo prognozių.

„Sulaukiame ir tokių užklausų, kai biuro reikia net ir rytoj, ir pajuntame kliento nuostabą, kai mes atsakome, jog galime pasiūlyti biurą nors ir šiandien – dėl ypač greitos sutarčių paruošimo ir patalpų perdavimo procedūros. Naujai besikuriančioms ar į Lietuvą persikeliančioms įmonėms mažiausiai norisi gaišti laiką sprendžiant biuro klausimus, tačiau šiandien visi supranta, kad darbo erdvė – vienas iš svarbiausių dalykų, norint sukurti patrauklias sąlygas darbuotojams. Todėl verslas renkasi ne tik lanksčius, bet ir pilnai aptarnaujamus biurų sprendimus, taip sutaupydamas laiko, kaštų, bet kartu gaudamas aukščiausios kokybės biurą“, – pasakoja L. Panovienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais