Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Fondai „Permira“ ir „Triton“ gali išpirkti prekės ženklą „Reebok“ iš „Adidas“

Investiciniai fondai „Permira“ ir „Triton“ svarsto galimybę iš Vokietijos sporto prekių gamintojos „Adidas“ įsigyti prekės ženklą „Reebok“, rašo britų verslo dienraštis „The Financial Times“, remdamasis informuotais šaltiniais.
„Reebok“ ir „Adidas“
„Reebok“ ir „Adidas“ / „Reuters“/„Imago Images“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Verslas Adidas

Jų duomenimis, abu fondai tik pradeda svarstyti šį klausimą ir kol kas negalima numatyti, ar kuris nors iš jų galiausiai pateiks pasiūlymą.

Kiek anksčiau pasklido žinia apie tai, jog „adidas“ svarsto galimybę parduoti prekės ženklą „Reebok“, kurį už 3,8 mlrd. JAV dolerių įsigijo 2006 metais. Sprendimas šiuo klausimu bus priimtas artimiausiais mėnesiais, spalį pranešė agentūra „Bloomberg“, remdamasi informuotu šaltiniu.

Vokiečių leidinio „Manager Magazin“ duomenimis, galimybe įsigyti „Reebok“ domisi JAV bendrovė „VF Corp“, kuriai priklauso aprangos ir avalynės prekių ženklai „North Face“, „Timberland“ ir „Vans“, taip pat Kinijos sportinės aprangos ir avalynės gamintoja „Anta International Group Holdings“.

„Triton“, „Permira“ ir „adidas“ atstovai atsisakė pateikti „The Financial Times“ kokių nors komentarų.

Tuo tarpu dienraštis rašo, jog „Adidas“ toliau vertina „Reebok“ ateities perspektyvas.

Bendrovės finansų direktorius Harmas Ohlmeyeris kovo mėnesį pareiškė, jog „apskritai kaip bendrovė nesame patenkinti 2 proc. pardavimų prieaugiu 2019 metais. Tai nedera su mūsų ambicijomis.“

„Reebok“ pastaraisiais metais buvo ne kartą reorganizuota, tačiau finansiniai rodikliai tebėra silpni. 2019 metais prekės ženklo įplaukos pasiekė 1,7 mlrd. eurų, tačiau tai sudarė tik 7 proc. bendrų metinių „Adidas“ įplaukų (23,6 mlrd. eurų).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?