Rusijoje veikia keturios bendros su vietos kapitalu šio JAV automobilių pramonės giganto gamyklos „Ford Sollers“.
Pasak „Ford“ veiklai Europoje vadovaujančio Steveno Armstrongo, planuojami „reikšmingi pokyčiai“, įskaitant gamyklų uždarymą ir tūkstančių darbuotojų atleidimą, taip pat Europoje siūlomų automobilių modelių sąrašo koregavimą.
„Turėjome pelningų laikotarpių Europoje, tačiau netgi tuo metu būtini rezultatai nebuvo pasiekiami“, – pabrėžė S.Armstrongas.
„Ford“ dalis Europoje, kur koncernas turi apie 53 tūkst. darbuotojų, tirpsta jau daugiau nei dešimtmetį – nuo 11 proc. 2006-aisiais iki 6,4 proc. 2018 metais.
Spėjama, jog esminį persitvarkymą numatęs „Ford“ gali siekti strateginio aljanso su „Volkswagen“ elektromobilių ir autonominių autotransporto priemonių gamybai.