„Ford“ gali uždaryti dvi iš trijų gamyklų Rusijoje

Trečias pagal dydį pasaulyje automobilių gamintojas „Ford Motor Company“ svarsto galimybes uždaryti dvi iš trijų gamyklų Rusijoje.
„Ford“ automobilių gamykla
„Ford“ automobilių gamykla / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Agentūra „Reuters“, remdamasi šaltiniais koncerno vadovybėje, skelbia, jog gali būti uždaryta „Ford Focus“ ir „Ford Mondeo“ gamykla netoli Sankt Peterburgo, taip pat „Ford EcoSport“ ir „Ford Fiesta“ surinkimo įmonė Tororijos Naberežnyje Čelnuose. Dar viena „Ford“ automobilių gamykla Totorijoje – Jelabugos laisvojoje ekonominėje zonoje – veikiausiai tęs veiklą.

„Reuters“ šaltiniai pabrėžė, jog galutinis sprendimas dėl gamybos padalinių Rusijoje likimo kol kas nepriimtas.

Sausio mėnesį „Ford“ pranešė apie planuojamą verslo pertvarkymą tarptautiniu mastu bei galimą gamybos Europoje mažinimą. Galutinai apsispręsti planuojama antrąjį šių metų ketvirtį.

Koncerno veiklai Europoje vadovaujantis Stevenas Armstrongas Vokietijos transliuotojui „Deutsche Welle“ tada sakė, kad planuojami „reikšmingi pokyčiai“, įskaitant gamyklų uždarymą ir tūkstančių darbuotojų atleidimą, taip pat Europoje siūlomų automobilių modelių sąrašo koregavimą.

„Turėjome pelningų laikotarpių Europoje, tačiau netgi tuo metu būtini rezultatai nebuvo pasiekiami“, – pabrėžė S.Armstrongas.

„Ford“ dalis Europoje, kur koncernas turi apie 53 tūkst. darbuotojų, tirpsta jau daugiau nei dešimtmetį – nuo 11 proc. 2006-aisiais iki 6,4 proc. 2018 metais.

Spėjama, jog esminį persitvarkymą numatęs „Ford“ gali siekti strateginio aljanso su „Volkswagen“ elektromobilių ir autonominių autotransporto priemonių gamybai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis