„Ford“ paskelbė apie strateginį bendradarbiavimą su lustų gamintoja „GlobalFoundries“

„Ford“ ketvirtadienį paskelbė apie „strateginį bendradarbiavimą“ su mikroschemų gamintoja „GlobalFoundries“, kad užsitikrintų didesnes puslaidininkių tiekimo apimtis visuotinio šio elemento stygiaus fone.
Ford
Ford / AFP/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Ford Verslas

Bendrame įmonių pranešime spaudai pateikta nedaug informacijos, tačiau teigiama, kad siekiama paskatinti lustų gamybą ir technologijų plėtrą Jungtinėse Valstijose bei išplėsti „Ford“ tiekimo tinklą.

Abi bendrovės taip pat „įvertins išplėstas puslaidininkių gamybos galimybes, kad paremtų automobilių pramonę“, teigiama pranešime.

„Labai svarbu sukurti naujus darbo su tiekėjais būdus, kad „Ford“ ir visa Amerika turėtų didesnę nepriklausomybę tiekiant technologijas ir funkcijas, kurias mūsų klientai labiausiai vertins ateityje“, – pažymėjo „Ford“ vadovas Jimas Farley.

„Šis susitarimas yra tik pradžia ir pagrindinė mūsų plano dalis vertikaliai integruoti pagrindines technologijas ir galimybes, kurios leis „Ford“ sparčiai žengti į ateitį“, – pridūrė jis.

Kaip ir kitos automobilių gamintojos, „Ford“ šiais metais kai kuriose gamyklose buvo priversta apriboti gamybą dėl pasaulinio puslaidininkių trūkumo.

Problema skatina tiekimo grandinių pertvarką visoje JAV pramonėje, nes vis daugiau įmonių perkelia gamybinį turtą į savo šalį arba diversifikuoja savo tiekėjų sąrašą, taip pat renkasi JAV rangovus ar įmones, esančias arčiau Jungtinių Valstijų.

2009 metais įkurta kaip bendra Abu Dabio valstybinio turto fondo „Mubdala Investment“ ir lustų bendrovės AMD įmonė, „GlobalFoundries“ kiek anksčiau šį mėnesį debiutavo „Nasdaq“ biržoje.

„Global Foundries“ turi tris gamyklas JAV, vieną Singapūre ir vieną –Vokietijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis