JAV automobilių gamintojos vadovai teigė, kad dalis bendrovės tiekėjų dėl omikron varianto protrūkių negalėjo pristatyti reikalingų prekių laiku.
2021 metų paskutiniojo ketvirčio pelno maržas taip pat mažino didesnės prekių sąnaudos, ir padidėjusios išlaidos, susijusios su kuru ir siuntimu, pažymėjo bendrovės vadovai.
„Ford“, kuri taip pat buvo priversta apriboti gamybą dėl puslaidininkių trūkumo visoje pramonėje, išsprendė šias problemas sutelkdama gamybos pajėgumus į pelningiausias transporto priemones.
Ši strategija leido pagerinti rezultatus Šiaurės Amerikoje, kur bendrovė pranešė apie didesnes pajamas ir veiklos pelną.
„Mūsų komanda atliko fantastišką darbą su partneriais, siekdama maksimaliai padidinti komponentų prieinamumą, – pažymėjo vyriausiasis finansininkas Johnas Lawleris. – Paskirstėme šiuos kiekius paklausioms naujoms transporto priemonėms.“
Ketvirtąjį ketvirtį „Ford“ pelnas siekė 12,3 mlrd. JAV dolerių.
Pajamos išaugo 5 proc. iki 37,7 mlrd. JAV dolerių – 4,7 proc. daugiau nei analogišku laikotarpiu prieš metus.
Automobilių gamintojas prognozavo, kad 2022 metais veiklos pajamos sieks 11,5–12,5 mlrd. JAV dolerių ir bus 15–25 proc. didesnė nei 2021-aisiais
„Ford“ prognozavo, kad didmeninė gamyba padidės 10–15 proc. pagerėjus tiekimo grandinių efektyvumui.