„Ford“ planuoja atleisti 3,2 tūkst. darbuotojų Vokietijoje

JAV automobilių milžinė „Ford“ planuoja atleisti 3,2 tūkst. darbuotojų Vokietijoje, pirmadienį pranešė viena šalies profsąjunga, pridūrusi, jog yra labai susirūpinusi dėl bendrovės gamyklų ateities didžiausioje Europos ekonomikoje.
„Ford“ logotipas
„Ford“ logotipas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Naujienos paskelbtos Europos Sąjungoje vyraujant nerimui, kad įmonės gali suskubti perkelti savo veiklą į Jungtines Valstijas dėl ten neseniai priimto svarbaus infliacijos mažinimo įstatymo, numatančio sumažinti mokesčius JAV pagamintiems elektromobiliams ir akumuliatoriams.

Profsąjungos „IG Metall“ atstovas spaudai naujienų agentūrai AFP teigė, kad atleidimai daugiausia įvyks Kelne, kur „Ford“ turi didelę gamyklą, tačiau grėsmė kyla visoms gamintojos gamykloms visoje Vokietijoje.

„Mes, „IG Metall“, esame labai susirūpinę dėl įmonės tyrimų centrų Vokietijoje ir apskritai dėl Vokietijos „Ford“ gamyklų ateities“, – sakoma profsąjungos pranešime po neeilinio susitikimo su „Ford“ vadovybe.

Automobilių gamintoja iš karto neatsakė į prašymą pateikti komentarą.

„Ford“ tyrimų centras „sėkmingai sukūrė modelių Europos rinkai, o tai įmonei dažnai atnešdavo pasaulinę sėkmę“, – pažymėjo „IG Metall“, atstovaujanti pagrindinių elektros ir metalo sektorių darbuotojams.

„Ford“ darbuotojai Vokietijoje gali ir toliau kurti sėkmingus elektrinius modelius Europai, jei tik turės tokią galimybę, pažymėjo profsąjunga.

Visgi JAV bendrovė rizikuoja „nupjauti šaką, ant kurios sėdi“ dėl planuojamų mažinimų, teigė „IG Metall“, ragindama automobilių gamintoją persvarstyti šį žingsnį.

Dar praėjusiais metais „Ford“ pareiškė, kad Vokietijoje investuos dideles sumas, siekdama paskatinti Europos perėjimą prie elektra varomų transporto priemonių iki 2030-ųjų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis