Trisdešimties sekundžių reklaminio filmuko kaina per finalo rungtynių transliaciją šiais metais buvo rekordinė ir siekė 5,6 mln. JAV dolerių, nors bendrovės, įsigijusios kelis reklamos laikus, gavo nuolaidų.
Praėjusiais metais tokios trukmės reklama kainavo 5,3 mln. JAV dolerių.
Pastaruosius kelerius metus reklamos laikų pirkimo tempai lėtėjo.
Pavyzdžiui, transliuotojas CBS, pernai transliavęs Nacionalinės futbolo lygos finalą, visą reklamos laiką pardavė likus vos kelioms valandoms iki renginio.
Šiais metais NFL finalas vyks vasario 2 dieną Majamyje.
„Fox“ pažymėjo sulaukęs didelio susidomėjimo iš technologijų ir automobilių gamintojų, taip pat gėrimų bendrovių, rašo verslo leidinys „The Wall Street Journal“, cituodamas „Fox Sports“ vykdomąjį viceprezidentą Sethą Winterį.
Pasak bendrovės atstovo, transliacijos metu taip pat bus galima išvysti ir srautinių transliacijų paslaugų teikėjų reklamos.
Kiekvienas reklamos laikas buvo parduotas už daugiau nei 5 mln. JAV dolerių.
Išimtis buvo padaryta tik vienai įmonei, kuri sumokėjo mažiau, nes ilgą laiką įsigydavo kelis reklamos laikus iš karto, paaiškino S. Winteris.
„Bloomberg“ apskaičiavo, kad bendra reklamos per finalo transliaciją pardavimų suma viršijo 400 mln. JAV dolerių.